فارسی | English


 

به هیات پزشکی ورزشی استان تهران خوش آمدید            

   چهارشنبه 25 ارديبهشت 1403


رهبر معظم انقلاب 99 را سال "جهش تولید" نامگذاری کردند.








دوره های آموزشی


دوزه آموزشی آنلاین " باید ها ونبایدها ی مقابله با کرونا "برگزار گردید

کمیته آموزش هیات پزشکی ورزشی استان تهران این دوره آموزشی را به صورت رایگان برای عموم برگزار نمود


دوره آنلاین برخورد با اورژانس های پزشکی درمیادین ورزشی ۲

به گزارش کمیته آموزش هیات پزشکی ورزشی استان تهران دوره اول برخورد با اورژانس های پزشکی درمیادین ورزشی با استقبال ورزشکاران ومربیان برگزار گردید


باید ها ونبایدهای مقابله با کرونا

کمیته آموزش هیات پزشکی ورزشی استان تهران درنظر دارد دوره آنلاین باید ها ونباید ها ی مقابله با کرونا را در ۲۰ ام اردیبهشت ماه سال جاری ساعت ۱۶ الی ۳۰ /۱۷ رایگان برگزار نماید .



 آرشیو دوره های آموزشی


مطلب روز


شناخت ویروس کرونا

کرونا ویروس یک واحد ژنتیکی عفونی است


پرمعناترین لایه شخصیت هرفرد"هسته روان شناختی" است.

شخصیت یک فرد با سه لایه مشخص نشان داده می‌شود. سطحی‌ترین آن "رفتار وابسته به نقش" فرد دراجتماع است. اما عمیق‌ترین و پرمعناترین لایه "هسته روان شناختی" است.



آمار بازديد


 

.


دوپينگ دو جودوكار و يك موي‌تاي‌كار مثبت اعلام شد
3 نمونه مثبت از میان 553 تست

تست دوپينگ دو جودوكار و يك موي‌تاي‌كار مثبت اعلام شد.

به گزارش ايسنا،‌ رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی و دبیرکل ستاد ملی مبارزه با دوپینگ (نادو) با اعلام اين خبر گفت: در 9 ماه گذشته میلادی از بین 553 نمونه تست دوپینگ اخذ شده، تنها سه نمونه مثبت بوده است.

دکتر لطفعلی پورکاظمی با بیان اینکه نمونه های یاد شده از ورزشکاران اکثر فدراسیون های ورزشی گرفته شده است، ادامه داد: این نمونه ها در جریان رقابت های جهانی، مسابقات و اردوهای تیم ملی، لیگ و رقابت های قهرمانی کشور به عمل آمده است و پس از آنکه پاسخ این نمونه ها از آزمایشگاه کلن آلمان ارسال شد، در شورای صدور رای بررسی حقوقی صورت گرفت و پس از رسیدگی به اعتراضات ورزشکاران، در نهایت میزان محرومیت، ماده مصرفی و اسامی این سه ورزشکار به این شرح اعلام شد:

1- امیر ملکی پور، رشته جودو، مصرف استانوزولول(محرومیت دو سال)

2 - الیاس علی اکبری، رشته جودو، ماده مصرفی مورفین(محرومیت شش ماه)

3-ایرج عزیزپور، رشته موی تای، ماده مصرفی متاندینون،(محرومیت دو سال)

دبیر کل ستاد ملی مبارزه با دوپینگ با بیان اینکه ذکر اسامی و مشخصات افرادی که هنوز مراحل حکم قطعی آنان به اتمام نرسیده است ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد، درباره تدابیر فدراسیون جودو و انجمن موی تای برای مبارزه با دوپینگ، گفت: مدیریت فدراسیون جودو و انجمن موی تای طی ماه های گذشته برای پاک سازی دوپینگ نزد ورزشکاران اقدام به برگزاری دوره های آموزشی مبارزه با دوپینگ کرده و خواستار انجام تست دوپینگ از ورزشکاران به صورت سر زده شده اند که همین نکته عزم بیشتر این دو مجموعه همانند سایر فدراسیون ها را برای ریشه کنی دوپینگ نشان می دهد و تلاش آنها درخور تحسین است.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی با اشاره به توفیقات بزرگ کاروان ورزش ایران در بازی های آسیایی گوانگ جو، المپیک و پارالمپیک 2012 لندن، یادآور شد: منفی بودن تست کلیه ملی پوشان ایرانی در این سه رویداد بزرگ از افتخارات جامعه ورزش و مدیریت ورزش کشور است تا ارزش توفیقات ورزشی نظامی اسلامی در عرصه بین المللی دوچندان شود.

تاريخ  ارسال:چهارشنبه 19 مهر 1391 - 09:38

کد:10001-1403





پيوندهاي مرتبط



تازه هاي علمي


آگهي و تبليغات









نظرات و پيشنهادات



فرم خام ارزیابی



پوستر دوره هاي آموزشي


کليه حقوق خبری و تصويری متعلق به هيات پزشكي ورزشي استان تهران می باشد.