فارسی | English


 

به هیات پزشکی ورزشی استان تهران خوش آمدید            

   سه شنبه 24 ارديبهشت 1403


رهبر معظم انقلاب 99 را سال "جهش تولید" نامگذاری کردند.








دوره های آموزشی


دوزه آموزشی آنلاین " باید ها ونبایدها ی مقابله با کرونا "برگزار گردید

کمیته آموزش هیات پزشکی ورزشی استان تهران این دوره آموزشی را به صورت رایگان برای عموم برگزار نمود


دوره آنلاین برخورد با اورژانس های پزشکی درمیادین ورزشی ۲

به گزارش کمیته آموزش هیات پزشکی ورزشی استان تهران دوره اول برخورد با اورژانس های پزشکی درمیادین ورزشی با استقبال ورزشکاران ومربیان برگزار گردید


باید ها ونبایدهای مقابله با کرونا

کمیته آموزش هیات پزشکی ورزشی استان تهران درنظر دارد دوره آنلاین باید ها ونباید ها ی مقابله با کرونا را در ۲۰ ام اردیبهشت ماه سال جاری ساعت ۱۶ الی ۳۰ /۱۷ رایگان برگزار نماید .



 آرشیو دوره های آموزشی


مطلب روز


شناخت ویروس کرونا

کرونا ویروس یک واحد ژنتیکی عفونی است


پرمعناترین لایه شخصیت هرفرد"هسته روان شناختی" است.

شخصیت یک فرد با سه لایه مشخص نشان داده می‌شود. سطحی‌ترین آن "رفتار وابسته به نقش" فرد دراجتماع است. اما عمیق‌ترین و پرمعناترین لایه "هسته روان شناختی" است.



آمار بازديد


 

.


ارجح تاکید کرد: هیأت پزشکی استان تهران سعی در گسترش ارائه خدمات درمانی به ورزشکاران دارد

مصاحبه مسئول کمیته خدمات درمانی هیأت پزشکی ورزشی استان تهران با سایت خبری این هیأت
خط مشی کمیته خدمات درمانی هیأت استان تهران چیست؟
• ارائه هر چه بهتر و کامل تر خدمات درمانی و پرداخت هزینه درمانی به ورزشکاران مصدوم، حمایت از جامعه ورزشکاران و افزایش آمار اعضاء کمیته خدمات درمانی از برنامه های اصلی این کمیته می باشد.

شیوه اطلاع رسانی و ارائه خدمات به ورزشکاران توسط این کمیته در استان تهران به چه صورت انجام می پذیرد؟
• کمیته خدمات درمانی استان تهران جهت اطلاع رسانی نحوه ارائه خدمات به ورزشکاران کلیه دستورالعمل ها و بخشنامه ها و قوانین و مقررات ارسالی از سوی فدراسیون پزشکی ورزشی را به مسئولین کمیته خدمات درمانی ادارات ورزش و جوانان حوزه، شهرستان ها و بخش ها و همچنین مجموعه های ورزشی استان ارائه می نماید . این کمیته جهت گسترش اطلاعات لازم و نحوه ارائه خدمات به ورزشکاران بروشور " راهنمای استفاده از امکانات بیمه ورزشی برای ورزشکاران آسیب دیده " را تهیه نموده و در اختیار آسیب دیدگان و ورزشکاران قرار می دهد همچنین برگزاری جلسات مشترک با مسئولین کمیته خدمات درمانی این استان از دیگراقدامات این کمیته جهت اطلاع رسانی صحیح می باشد.

چگونگی ارتباط این کمیته با باشگاه های استان، ادارات ورزش و جوانان به چه صورت است؟
• مسئولین کمیته های خدمات درمانی این استان با حضور به موقع در این هیأت دارای ارتباط و تعامل بسیار مناسبی با کمیته خدمات درمانی استان تهران هستند همچنین از ابتدای سال 91 تاکنون با مسئولین این کمیته در حوزه و شهرستان ها و بخش های زیر مجموعه حضور پیدا کرده و از نزدیک عملکرد آنها را مورد ارزیابی و بررسی قرار دادهایم کلاً ارتباط مناسبی بین این هیأت و کمیته های خدمات درمانی استان وجود دارد.

در رابطه با بیمه ورزشی چه توصیه ای به ورزشکاران دارید؟
• حتی الامکان ورزشکاران باید در اول هر سال ( فروردین ماه) به صورت پیوسته به تمدید عضویت کارت بیمه ورزشی خود بپردازند چرا که درصورت پیوسته بودن کارت بیمه در سال های متوالی حداکثر امکانات درمانی و کمک هزینه درمانی به آنان تعلق خواهد گرفت.

عمده ترین مشکل کمیته خدمات درمانی چیست و چه راه حلی برای برطرف کردن این مشکل پیشنهاد می کنید؟
• عدم اهمیت به اطلاع رسانی و اجرای دستورالعمل ها از سوی مسئولین کمیته های ادارات ورزش و جوانان حوزه و شهرستان های تابعه و باشگاهها و مربیان از عمده ترین مشکلات این کمیته محسوب می شود همچنین عدم بازرسی مستمر و مکرر از کمیته خدمات درمانی باشگاه های تابعه توسط بازرسین ادارات از دیگر معضلات می باشد که با رفع این مشکلات می توان به گسترش بیشتر خدمات درمانی امیدوار بود
برای توسعه خدمات به ورزشکاران چه پیشنهادی دارید؟
• یکی از مهم ترین اهداف پزشکی ورزشی ارائه خدمات درمانی به ورزشکاران است جهت شناساندن نحوه خدماتی که به آسیب دیدگان ارائه می شود نیاز به اطلاع رسانی های گسترده ای است چرا که بسیاری از ورزشکاران از آن بی اطلاع هستند همچنین بهتر است مراکز درمانی طرف قرارداد بیشتر شود تا در سطح وسیع تری بتوان به مراجعه کنندگان خدمات ارائه داد
چاپ

تاريخ  ارسال:سه شنبه 8 اسفند 1391 - 10:32

کد:10091-1403





پيوندهاي مرتبط



تازه هاي علمي


آگهي و تبليغات









نظرات و پيشنهادات



فرم خام ارزیابی



پوستر دوره هاي آموزشي


کليه حقوق خبری و تصويری متعلق به هيات پزشكي ورزشي استان تهران می باشد.