فارسی | English


 

به هیات پزشکی ورزشی استان تهران خوش آمدید            

   چهارشنبه 25 ارديبهشت 1403


رهبر معظم انقلاب 99 را سال "جهش تولید" نامگذاری کردند.








دوره های آموزشی


دوزه آموزشی آنلاین " باید ها ونبایدها ی مقابله با کرونا "برگزار گردید

کمیته آموزش هیات پزشکی ورزشی استان تهران این دوره آموزشی را به صورت رایگان برای عموم برگزار نمود


دوره آنلاین برخورد با اورژانس های پزشکی درمیادین ورزشی ۲

به گزارش کمیته آموزش هیات پزشکی ورزشی استان تهران دوره اول برخورد با اورژانس های پزشکی درمیادین ورزشی با استقبال ورزشکاران ومربیان برگزار گردید


باید ها ونبایدهای مقابله با کرونا

کمیته آموزش هیات پزشکی ورزشی استان تهران درنظر دارد دوره آنلاین باید ها ونباید ها ی مقابله با کرونا را در ۲۰ ام اردیبهشت ماه سال جاری ساعت ۱۶ الی ۳۰ /۱۷ رایگان برگزار نماید .



 آرشیو دوره های آموزشی


مطلب روز


شناخت ویروس کرونا

کرونا ویروس یک واحد ژنتیکی عفونی است


پرمعناترین لایه شخصیت هرفرد"هسته روان شناختی" است.

شخصیت یک فرد با سه لایه مشخص نشان داده می‌شود. سطحی‌ترین آن "رفتار وابسته به نقش" فرد دراجتماع است. اما عمیق‌ترین و پرمعناترین لایه "هسته روان شناختی" است.



آمار بازديد


 

.


در اولين جلسه شوراي روابط عمومي اداره كل ورزش و جوانان استان تهران در سال92
مبناي امتيازدهي به عملكرد روابط عمومي ها مشخص شد

در اولين جلسه شوراي روابط عمومي اداره كل ورزش و جوانان استان تهران در سال 92، مبناي امتيازدهي به عملكرد روابط عمومي ها مشخص و به تصويب اعضاي شورا رسيد.
به گزارش سایت خبری اداره کل ورزش و جوانان استان تهران، در جريان اين جلسه،پيام نظر، بااشاره به انتخاب روابط عمومي اداره كل ورزش و جوانان استان تهران به عنوان روابط عمومي برتر سال 91 از سوي وزارت ورزش و جوانان، از نگاه ويژه مديركل و حمايت هاي لازم ايشان و همچنين از روابط عمومي هاي حوزه ها و شهرستان ها تقدير كرد و گفت: اين مهم ممكن نشد، مگر با همكاري روابط عمومي هاي هيئت هاي ورزشي، حوزه و شهرستان هاي تابعه.
مدير روابط عمومي از تغيير نام كارگروه به شوراي روابط عمومي گفت و افزود: از مديران روابط عمومي به خاطر برگزاري جشنواره بزرگ و ماندگار فجر 91 تشكر مي كنم، چرا كه تو ان اجرايي روابط عمومي ها را در جريان اين جشنواره ديديم. اين كار، آزمون خوبي براي پاسخگويي به نيازهاي مخاطبين ورزش و جوانان بود كه از سوي روابط عمومي ها به خوبي انجام شد.
در ادامه جلسه، پيرامون مشكلات روابط عمومي بحث و گفتگو و بر ضرورت استفاده از مديران روابط عمومي و تهيه تجهيزات، راه اندازي و بروز رساني سايت و برخورداري از الگوي استاندارد، ارتباط با رسانه هاي گروهي مكتوب، محلي و رسانه هاي الكترونيك، برپايي كنفرانس هاي مطبوعاتي، استفاده از اطلاع رساني نوين مانند پيامك و برگزاري جلسات تعاملي با نمايندگان رسانه ها، تاكيد شد.
همچنين در حوزه ارتباطات، تعامل با فرمانداري ها و تشكل هاي دولتي و غيردولتي(فدراسيونها) و حضور در برنامه هاي فرهنگي و تبليغاتي (شامل: همايش ها، راهپيمايي ها، برپايي غرفه هاو مناسبت ها) مورد اشاره قرار گرفت.
در اين جلسه و در موضوع حوزه پژوهش و ارزيابي، بر تحليل محتواي رسانه ها(بريده جرايد) و ايجاد نظام نظر سنجي(نظر سنجي از طريق سايت" هياتها") و در حوزه سمي بصري و انتشارات، انتشار مجلات يا خبرنامه ها، كتاب ها و عملكردها، تهيه بانك عكس و فيلم، چاپ و انتشار پوستر و بنر به مناسبت هاي مختلف، تبليغات محيطي و تهيه كليپ ها و مستند سازي از فعاليت هاي زير مجموعه، تاكيد گرديد.
همچنين در جريان اين جلسه، مبناي امتيازدهي عملكرد روابط عمومي ها مشخص و به تصويب اعضاي شورا رسيد كه مقررشد مراسم تجليل از برترين ها ي روابط عمومي ورزش استان، همزمان با روز روابط عمومي و ارتباطات (25 ارديبهشت) برگزار گردد.
اين جلسه،با حضورعاطفه درخشان دارا (پرديس)، معصومه شكوري(پاكدشت)، آرزو آقازاده( اسلامشهر)، شيرين طيوري(هيات پزشكي)، زهره بهرامي(جنوبشرق)، حسين رحيمي پور(گروه توسعه ورزش قهرماني )، عليرضا فرجي(ورامين) و سيد امير نخله(شهريار) برگزار گرديد.

تاريخ  ارسال:سه شنبه 10 ارديبهشت 1392 - 09:35

کد:10106-1403





پيوندهاي مرتبط



تازه هاي علمي


آگهي و تبليغات









نظرات و پيشنهادات



فرم خام ارزیابی



پوستر دوره هاي آموزشي


کليه حقوق خبری و تصويری متعلق به هيات پزشكي ورزشي استان تهران می باشد.