فارسی | English


 

به هیات پزشکی ورزشی استان تهران خوش آمدید            

   سه شنبه 24 ارديبهشت 1403


رهبر معظم انقلاب 99 را سال "جهش تولید" نامگذاری کردند.








دوره های آموزشی


دوزه آموزشی آنلاین " باید ها ونبایدها ی مقابله با کرونا "برگزار گردید

کمیته آموزش هیات پزشکی ورزشی استان تهران این دوره آموزشی را به صورت رایگان برای عموم برگزار نمود


دوره آنلاین برخورد با اورژانس های پزشکی درمیادین ورزشی ۲

به گزارش کمیته آموزش هیات پزشکی ورزشی استان تهران دوره اول برخورد با اورژانس های پزشکی درمیادین ورزشی با استقبال ورزشکاران ومربیان برگزار گردید


باید ها ونبایدهای مقابله با کرونا

کمیته آموزش هیات پزشکی ورزشی استان تهران درنظر دارد دوره آنلاین باید ها ونباید ها ی مقابله با کرونا را در ۲۰ ام اردیبهشت ماه سال جاری ساعت ۱۶ الی ۳۰ /۱۷ رایگان برگزار نماید .



 آرشیو دوره های آموزشی


مطلب روز


شناخت ویروس کرونا

کرونا ویروس یک واحد ژنتیکی عفونی است


پرمعناترین لایه شخصیت هرفرد"هسته روان شناختی" است.

شخصیت یک فرد با سه لایه مشخص نشان داده می‌شود. سطحی‌ترین آن "رفتار وابسته به نقش" فرد دراجتماع است. اما عمیق‌ترین و پرمعناترین لایه "هسته روان شناختی" است.



آمار بازديد


 

.


طی برگزاری مجمع انتخاباتی:
دکتر ثابتی به عنوان رئیس هیأت پزشکی ورزشی استان تهران برگزیده شد

برای چهار سال دیگر دکتر خشایار ثابتی به عنوان رئیس هیأت پزشکی ورزشی استان تهران انتخاب شد.
به گزارش روابط عمومی هیأت پزشکی ورزشی استان تهران، مجمع انتخاباتی هیأت پزشکی ورزشی استان تهران باحضور دکتر نژاد فلاح مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان تهران، دکتر حاکمی نایب رئیس فدراسیون پزشکی، ملاجعفری معاون توسعه امور ورزش و تمامی اعضاء مجمع روز چهارشنبه مورخ سوم مهرماه در سالن آمفی تئاتر اداره کل ورزش و جوانان استان تهران برگزارشد.
در این مجمع دکتر ثابتی با کسب 17 رای یعنی با به دست آوردن اکثریت آراء از اعضاء مجمع برای 4 سال دیگر به عنوان رئیس هیأت پزشکی ورزشی استان تهران برگزیده شد.
طی برگزاری مجمع انتخاباتی هیأت پزشکی ورزشی استان تهران دکتر نژادفلاح ضمن تمجید از عملکرد این هیأت گفت آنچه که مشهود است عملکرد خوب دکتر ثابتی و همکارانش می باشد.
در این مجمع نایب رئیس فدراسیون پزشکی اظهار داشت هیأت های پزشکی ورزشی استان ها به ویژه استان تهران از بازوهای اصلی فدراسیون پزشکی هستند. دکتر حاکمی با بیان این مطلب که هیأت های پزشکی به همه رشته های ورزشی خدمات رسانی می نمایند افزود: در تهران با توجه به کمیت بالای فعالیت ها انتظار کیفیت بیشتری نیز داریم . طی سال های گذشته همکاری خوبی بین هیأت استان تهران و فدراسیون پزشکی وجود داشته که امیدوارم این همکاری ها روز به روز بیشتر و بیشتر شوند.
ملاجعفری معاون توسعه امور ورزش نیز طی برگزاری این مجمع گفت: هیأت پزشکی ورزشی استان تهران ویترین ورزش استان است که اگر حرکت کند ورزش کشور حرکت کرده است وی در ادامه افزود: طی سال های گذشته همواره این هیأت با توجه به فعالیت ها و عملکرد ارائه داده به عنوان هیأت برتر کشور شناخته شده است و این مهم در پی زحمات پیشکسوتان و صاحب نظران به دست آمده، در بحث آموزش نیز در هیأت پزشکی کارهای بسیار خوبی انجام پذیرفته ضمن اینکه ارائه برنامه ها و راهبردها در برنامه های کوتاه مدت و یا بلند مدت توسعه و رشد این هیأت را در پی خواهد داشت.

تاريخ  ارسال:چهارشنبه 10 مهر 1392 - 14:27

کد:10177-1403





پيوندهاي مرتبط



تازه هاي علمي


آگهي و تبليغات









نظرات و پيشنهادات



فرم خام ارزیابی



پوستر دوره هاي آموزشي


کليه حقوق خبری و تصويری متعلق به هيات پزشكي ورزشي استان تهران می باشد.