فارسی | English


 

به هیات پزشکی ورزشی استان تهران خوش آمدید            

   سه شنبه 24 ارديبهشت 1403


رهبر معظم انقلاب 99 را سال "جهش تولید" نامگذاری کردند.








دوره های آموزشی


دوزه آموزشی آنلاین " باید ها ونبایدها ی مقابله با کرونا "برگزار گردید

کمیته آموزش هیات پزشکی ورزشی استان تهران این دوره آموزشی را به صورت رایگان برای عموم برگزار نمود


دوره آنلاین برخورد با اورژانس های پزشکی درمیادین ورزشی ۲

به گزارش کمیته آموزش هیات پزشکی ورزشی استان تهران دوره اول برخورد با اورژانس های پزشکی درمیادین ورزشی با استقبال ورزشکاران ومربیان برگزار گردید


باید ها ونبایدهای مقابله با کرونا

کمیته آموزش هیات پزشکی ورزشی استان تهران درنظر دارد دوره آنلاین باید ها ونباید ها ی مقابله با کرونا را در ۲۰ ام اردیبهشت ماه سال جاری ساعت ۱۶ الی ۳۰ /۱۷ رایگان برگزار نماید .



 آرشیو دوره های آموزشی


مطلب روز


شناخت ویروس کرونا

کرونا ویروس یک واحد ژنتیکی عفونی است


پرمعناترین لایه شخصیت هرفرد"هسته روان شناختی" است.

شخصیت یک فرد با سه لایه مشخص نشان داده می‌شود. سطحی‌ترین آن "رفتار وابسته به نقش" فرد دراجتماع است. اما عمیق‌ترین و پرمعناترین لایه "هسته روان شناختی" است.



آمار بازديد


 

.


دکتر ثابتی : ارتقا مستمر کمی و کیفی خدمات پزشکی مهم ترین هدف هیأت پزشکی تهران است.

دکتر خشایار ثابتی طی برگزاری مجمع انتخاباتی هیأت پزشکی ورزشی استان تهران اظهار داشت: موفقیت این هیأت طی سال های گذشته ماحصل حمایت ها و همکاری های اداره کل ورزش وجوانان و فدراسیون پزشکی است.
وی با بیان این نکته که این هیأت همواره در راستای توسعه سلامت ورزش همگانی و حرفه ای گام برداشته افزود در آینده سه چشم انداز اصلی داریم. اول اینکه در نظر داریم امکان دسترسی به خدمات پزشکی ورزشی را برای همه ورزشکاران در سطح استان فراهم کنیم تا از این طریق کارایی ورزشکاران افزایش یابد. دوم افتخارات علمی و پژوهشی و فنی کسب کنیم و سوم اینکه باز هم جزو هیأت های برتر باشیم.
دکتر ثابتی در ادامه اظهارات خود افزود: ماهیت اصلی ما سه بخش درمان، بهداشت و توانبخشی است. هیأت پزشکی استان تهران وابسته به اداره کل و فدراسیون پزشکی می باشد و تابع سیاست های این دو بخش است.
وی افزود: از اهداف اصلی این هیأت ارتقاء مستمر کمی و کیفی خدمات پزشکی است و ما همیشه برای توسعه جایگاه حرفه ای دست اندرکاران ورزشی تلاش می کنیم. از دیگر اقدامات این هیأت حفظ و توسعه منابع مالی است . ما برای رسیدن به اهدافمان راهبردهایی داریم. ضمن اینکه باید قادر باشیم دائماً خودمان را ارزیابی کنیم نقاط ضعفمان را حذف کرده و نقاط قوتمان را تقویت نمائیم.
وی در ادامه ابراز امیدواری کرد با همکاری و راهنمایی اعضاء مجمع ساختاری را که طی سالهای گذشته در هیأت پزشکی ورزشی استان تهران ایجاد شده حفظ نموده و این هیأت همانند گذشته در سال های آتی جزو بهترین های ورزش کشور باشد.

تاريخ  ارسال:چهارشنبه 10 مهر 1392 - 14:29

کد:10178-1403





پيوندهاي مرتبط



تازه هاي علمي


آگهي و تبليغات









نظرات و پيشنهادات



فرم خام ارزیابی



پوستر دوره هاي آموزشي


کليه حقوق خبری و تصويری متعلق به هيات پزشكي ورزشي استان تهران می باشد.