فارسی | English


 

به هیات پزشکی ورزشی استان تهران خوش آمدید            

   پنجشنبه 26 ارديبهشت 1403


رهبر معظم انقلاب 99 را سال "جهش تولید" نامگذاری کردند.








دوره های آموزشی


دوزه آموزشی آنلاین " باید ها ونبایدها ی مقابله با کرونا "برگزار گردید

کمیته آموزش هیات پزشکی ورزشی استان تهران این دوره آموزشی را به صورت رایگان برای عموم برگزار نمود


دوره آنلاین برخورد با اورژانس های پزشکی درمیادین ورزشی ۲

به گزارش کمیته آموزش هیات پزشکی ورزشی استان تهران دوره اول برخورد با اورژانس های پزشکی درمیادین ورزشی با استقبال ورزشکاران ومربیان برگزار گردید


باید ها ونبایدهای مقابله با کرونا

کمیته آموزش هیات پزشکی ورزشی استان تهران درنظر دارد دوره آنلاین باید ها ونباید ها ی مقابله با کرونا را در ۲۰ ام اردیبهشت ماه سال جاری ساعت ۱۶ الی ۳۰ /۱۷ رایگان برگزار نماید .



 آرشیو دوره های آموزشی


مطلب روز


شناخت ویروس کرونا

کرونا ویروس یک واحد ژنتیکی عفونی است


پرمعناترین لایه شخصیت هرفرد"هسته روان شناختی" است.

شخصیت یک فرد با سه لایه مشخص نشان داده می‌شود. سطحی‌ترین آن "رفتار وابسته به نقش" فرد دراجتماع است. اما عمیق‌ترین و پرمعناترین لایه "هسته روان شناختی" است.



آمار بازديد


 

.


دکتر نژاد فلاح : ميزان رضايتمندي جامعه در بحث بیمه ورزشي، خيلي بهتر از سالهاي گذشته است.

مجمع عمومی هیأت پزشکی ورزشی استان تهران با حضور مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان تهران برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی هیأت پزشکی ورزشی استان تهران، این مجمع روز شنبه مورخ 5 بهمن ماه با حضور دکتر نژاد فلاح مدیر کل اداره کل ورزش و جوانان استان تهران، دکتر آقابیک قائم مقام معاون توسعه امور ورزش، دکتر سلطانی رئیس گروه توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای به ریاست دکتر نوروزی دبیر فدراسیون پزشکی و با حضور اعضاء مجمع برگزار شد.
در ابتدا دکتر ثابتی رئیس هیأت پزشکی ورزشی استان تهران عملکرد سال 91 و همچنین عملکرد نه ماهه سال 92 این هیأت را تشریح کرد سپس چشم انداز تقویم اجرایی این هیأت در سال 93 را توضیح داد.
سپس دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی ضمن تشکر و قدردانی از عملکرد این هیأت و دکتر ثابتی رئیس هیأت گفت: هیأت پزشکی ورزشی استان تهران دارای شرایط ویژه ای است و فدراسیون هم نگاه ویژه ای به آن دارد.
دکتر نوروزی افزود: در چند سال اخیر برخی کارهای اجرائی را در تهران به این هیأت واگذار نمودیم از جمله کمیته مسابقات را به هیأت تهران محول کردیم و در همین راستا این هیأت عملکرد خوبی داشته و در تمام میادین بین المللی و آسیایی به نحو احسن به پوشش پزشکی مسابقات پرداخته است.
در بخش پرداخت هزینه های درمان نیز با تلاش فدراسیون و همکاری های صورت گرفته حداکثر زمان پرداخت برای مبالغ کم به یک هفته کاهش پیدا کرده است .
وی ادامه داد: حضور هیأت پزشکی تهران در کمیسیون ماده 5 می تواند به عنوان عضو افتخاری بدون رای به پیشگیری از آسیب ها و مشکلاتی که غیرقابل اجتناب هستند در آینده کمک کند.
درخصوص بازرسی از باشگاه ها نیز دکتر نوروزی تاکید کرد که قصد ما کمک به باشگاه ها در جهت کمک به ورزش همگانی و پیشگیری از آسیب ها است و این بازرسی ها تنها جنبه پیشگیری و کمک به باشگاه های ورزشی را دارند.
قائم مقام معاون توسعه ورزش در مجمع سالانه هیأت خدمت بیشتر به جامعه ورزش کشور را با تلاش و کوشش هیأت پزشکی امکان پذیر دانست.
دکتر آقابیک گفت: تلاش این هیأت قابل تقدیر است که با تعامل با اداره کل ورزش و جوانان استان تهران و گروه توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای به بهترین شکل خدمات خود را به جامعه ورزش و ورزشکاران ارائه می دهد وی افزود: سهم هیأت پزشکی حین برگزاری اردوهای ملی و مسابقات در تهران پوشش پزشکی مسابقات است که امیدواریم سال آینده با در پیش داشتن رویدادهای بزرگ خدمات بهتری را به جامعه ورزش پایتخت ارائه کنیم.
رئیس گروه توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای، هیأت پزشکی را از وزین ترین هیأت های استانی دانست و گفت : ثبات مدیریت و کادر فعال از دلایل ارائه عملکرد مناسب این هیأت می باشد. وی افزود هیأت پزشکی می تواند فعالیت و عملکرد خود را برروی مسائلی متمرکز کند که به پیشگیری از آسیب های ورزشی منجر شود تا ورزشکاران کمتر به مرحله آسیب برسند.
در انتها مدير كل ورزش و جوانان استان تهران ضمن توجه و بازنگری مطالب عنوان شده در مجمع همچنین بررسی تراز مالی هیأت پزشکی گفت: ميزان رضايتمندي جامعه در بحث بیمه ورزشي، خيلي بهتر از سالهاي گذشته است.

تاريخ  ارسال:يكشنبه 7 بهمن 1392 - 14:36

کد:10223-1403





پيوندهاي مرتبط



تازه هاي علمي


آگهي و تبليغات









نظرات و پيشنهادات



فرم خام ارزیابی



پوستر دوره هاي آموزشي


کليه حقوق خبری و تصويری متعلق به هيات پزشكي ورزشي استان تهران می باشد.