فارسی | English


 

به هیات پزشکی ورزشی استان تهران خوش آمدید            

   چهارشنبه 25 ارديبهشت 1403


رهبر معظم انقلاب 99 را سال "جهش تولید" نامگذاری کردند.








دوره های آموزشی


دوزه آموزشی آنلاین " باید ها ونبایدها ی مقابله با کرونا "برگزار گردید

کمیته آموزش هیات پزشکی ورزشی استان تهران این دوره آموزشی را به صورت رایگان برای عموم برگزار نمود


دوره آنلاین برخورد با اورژانس های پزشکی درمیادین ورزشی ۲

به گزارش کمیته آموزش هیات پزشکی ورزشی استان تهران دوره اول برخورد با اورژانس های پزشکی درمیادین ورزشی با استقبال ورزشکاران ومربیان برگزار گردید


باید ها ونبایدهای مقابله با کرونا

کمیته آموزش هیات پزشکی ورزشی استان تهران درنظر دارد دوره آنلاین باید ها ونباید ها ی مقابله با کرونا را در ۲۰ ام اردیبهشت ماه سال جاری ساعت ۱۶ الی ۳۰ /۱۷ رایگان برگزار نماید .



 آرشیو دوره های آموزشی


مطلب روز


شناخت ویروس کرونا

کرونا ویروس یک واحد ژنتیکی عفونی است


پرمعناترین لایه شخصیت هرفرد"هسته روان شناختی" است.

شخصیت یک فرد با سه لایه مشخص نشان داده می‌شود. سطحی‌ترین آن "رفتار وابسته به نقش" فرد دراجتماع است. اما عمیق‌ترین و پرمعناترین لایه "هسته روان شناختی" است.



آمار بازديد


 

.


رئیس هیات پزشکی ورزشی استان تهران در مجمع عادی این هیأت:
درمانگاه حجاب با همکاری اداره کل، فعالیت خود را بهتر از قبل انجام می دهد

رئیس هیات پزشکی ورزشی استان تهران در مجمع عادی این هیأت گفت: درمانگاه حجاب در سال 91 به دلیل برخی موانع مدتی فعال نبود، اما با همکاری اداره کل، امسال فعالیت خود را بهتر از قبل انجام داده و می دهد.
به گزارش روابط عمومی هیأت پزشکی ورزشی استان تهران، در این مجمع که با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی و اعضای مجمع برگزار شد، دکتر خشایار ثابتی ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های سال جاری افزود: در بخش درمان، این هیأت در مرکز درمانی حجاب خدمات مطلوبی را ارائه می دهد، به ویژه در بخش دندانپزشکی و فیزیوتراپی در دو شیفت صبح و بعدازظهر بسیار فعال است.
وی ادامه داد: در بخش بازرسی از اماکن ورزشی، این هیأت چندین سال است که فعالیت می کند، البته با مشکلاتی در این زمینه مواجه است که پیشنهاد می شود بازرسان این هیأت همراه بازرسان اداره کل به بازرسی بروند تا تاثیر هر دو گروه بیشتر باشد.
ثابتی از تقاضای عضویت در کمیسیون ماده 5 گفت و افزود: این امر سبب افزایش آمار ورزشکاران سازمان یافته خواهد شد. خوشبختانه در قسمت کمیته خدمات درمانی، این هیأت در سال گذشته و امسال دارای رشد آمار ورزشکاران سازمان یافته بوده است.
رئیس هیات پزشکی ورزشی استان تهران، به پوشش مطلوب مسابقات در سال 91 و 92 اشاره کرد و گفت: کمیته مسابقات در ابتدای هر سال تجهیز می شود و پرسنل پوشش پزشکی مسابقات ورزشی با کاور و لوازم و تجهیزات مورد نیاز در مسابقات حاضر می شوند. همچنین همه پرسنل دارای بیمه مسئولیت مدنی هستند که در زمان بروز حوادث غیرقابل اجتناب می توانند از آن استفاده کنند.
وی ضرورت گرامیداشت مسابقات دهه فجر را مورد تاکید قرار داد و از حضور فعال هیات پزشکی ورزشی استان تهران در مسابقات ورزشی جشنواره فجر 92 گفت.

تاريخ  ارسال:چهارشنبه 10 بهمن 1392 - 09:54

کد:10226-1403





پيوندهاي مرتبط



تازه هاي علمي


آگهي و تبليغات









نظرات و پيشنهادات



فرم خام ارزیابی



پوستر دوره هاي آموزشي


کليه حقوق خبری و تصويری متعلق به هيات پزشكي ورزشي استان تهران می باشد.