فارسی | English


 

به هیات پزشکی ورزشی استان تهران خوش آمدید            

   پنجشنبه 26 ارديبهشت 1403


رهبر معظم انقلاب 99 را سال "جهش تولید" نامگذاری کردند.








دوره های آموزشی


دوزه آموزشی آنلاین " باید ها ونبایدها ی مقابله با کرونا "برگزار گردید

کمیته آموزش هیات پزشکی ورزشی استان تهران این دوره آموزشی را به صورت رایگان برای عموم برگزار نمود


دوره آنلاین برخورد با اورژانس های پزشکی درمیادین ورزشی ۲

به گزارش کمیته آموزش هیات پزشکی ورزشی استان تهران دوره اول برخورد با اورژانس های پزشکی درمیادین ورزشی با استقبال ورزشکاران ومربیان برگزار گردید


باید ها ونبایدهای مقابله با کرونا

کمیته آموزش هیات پزشکی ورزشی استان تهران درنظر دارد دوره آنلاین باید ها ونباید ها ی مقابله با کرونا را در ۲۰ ام اردیبهشت ماه سال جاری ساعت ۱۶ الی ۳۰ /۱۷ رایگان برگزار نماید .



 آرشیو دوره های آموزشی


مطلب روز


شناخت ویروس کرونا

کرونا ویروس یک واحد ژنتیکی عفونی است


پرمعناترین لایه شخصیت هرفرد"هسته روان شناختی" است.

شخصیت یک فرد با سه لایه مشخص نشان داده می‌شود. سطحی‌ترین آن "رفتار وابسته به نقش" فرد دراجتماع است. اما عمیق‌ترین و پرمعناترین لایه "هسته روان شناختی" است.



آمار بازديد


 

.


از سوی فدراسیون پزشکی ورزشی ایران، در سه ماهه ابتدایی سال مدیریت جهادی رقم خورد؛
رشد 10 درصدی ساماندهی ورزشکاران ایران

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی گفت: میزان ساماندهی ورزشکاران کشور در ماه های ابتدایی سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد10 درصدی را نشان می دهد.
دکتر لطفعلی پورکاظمی در گفت و گو با پایگاه خبری- تحلیل پزشکی ورزشی ایران ، اظهار کرد: خانواده پزشکی ورزشی در هر دو بخش ستادی و استانی سال جاری را با نصب العین قراردادن شعار سال یعنی" اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی" آغاز کرد و باعث خوشحالی است که اعلام کنم در ماه های سپری شده از سال 93 مجموعه خدمات فدراسیون پزشکی ورزشی در بخش های مختلف رشد کمی و کیفی قابل توجهی داشته است.
وی در این باره اضافه کرد: یکی از محوری ترین فعالیت های فدراسیون پزشکی ورزشی ساماندهی ورزشکاران است و خوشبختانه با تلاش صورت گرفته در ستاد مرکزی کمیته خدمات درمانی و همچنین کمیته خدمات درمانی در استان ها ، در سه ماهه نخست سال جاری رشد قابل تاملی در اکثر قریب به اتفاق نقاط کشور در بحث ساماندهی ورزشکاران داشتیم و به طور میانگین نسبت به مدت مشابه سال گذشته شاهد رشد 10 درصدی این مهم هستیم.
رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی خاطر نشان کرد: این مهم نشان دهنده اقبال جامعه ورزش کشور به توانمندی های مجموعه پزشکی ورزشی و همچنین سرعت ارائه خدمات متنوع به ورزشکاران عزیز است. به عنوان مثال در شرایطی که در چند سال گذشته پروسه رسیدگی به اسناد پزشکی ورزشکاران آسیب دیده و پرداخت هزینه درمان به آنها چند هفته طول می کشد در حال حاضر این مهم به کمتر از یک هفته کاهش یافته و عملا در کمترین زمان ممکن اسناد بررسی شده و برای پیگیری به هیات های استانی ابلاغ می شود.
دکتر پورکاظمی با یادآوری اهمیت ساماندهی ورزشکاران تصریح کرد: بانک اطلاعاتی جامع ورزشکاران فدراسیون پزشکی ورزشی در حقیقت یک فرصت ارزشمند برای برنامه ریزی مجموعه ورزش کشور بوده و خوشحالیم که با تلاش صورت گرفته ثبت اطلاعات ورزشکاران در این بانک به روز شده و مجموعه ورزش کشور می تواند از این ظرفیت مهم و دقیق برای برنامه ریزی های کلان در اسرع وقت بهره مند شود.

تاريخ  ارسال:يكشنبه 5 مرداد 1393 - 09:17

کد:10270-1403





پيوندهاي مرتبط



تازه هاي علمي


آگهي و تبليغات









نظرات و پيشنهادات



فرم خام ارزیابی



پوستر دوره هاي آموزشي


کليه حقوق خبری و تصويری متعلق به هيات پزشكي ورزشي استان تهران می باشد.