فارسی | English


 

به هیات پزشکی ورزشی استان تهران خوش آمدید            

   چهارشنبه 25 ارديبهشت 1403


رهبر معظم انقلاب 99 را سال "جهش تولید" نامگذاری کردند.








دوره های آموزشی


دوزه آموزشی آنلاین " باید ها ونبایدها ی مقابله با کرونا "برگزار گردید

کمیته آموزش هیات پزشکی ورزشی استان تهران این دوره آموزشی را به صورت رایگان برای عموم برگزار نمود


دوره آنلاین برخورد با اورژانس های پزشکی درمیادین ورزشی ۲

به گزارش کمیته آموزش هیات پزشکی ورزشی استان تهران دوره اول برخورد با اورژانس های پزشکی درمیادین ورزشی با استقبال ورزشکاران ومربیان برگزار گردید


باید ها ونبایدهای مقابله با کرونا

کمیته آموزش هیات پزشکی ورزشی استان تهران درنظر دارد دوره آنلاین باید ها ونباید ها ی مقابله با کرونا را در ۲۰ ام اردیبهشت ماه سال جاری ساعت ۱۶ الی ۳۰ /۱۷ رایگان برگزار نماید .



 آرشیو دوره های آموزشی


مطلب روز


شناخت ویروس کرونا

کرونا ویروس یک واحد ژنتیکی عفونی است


پرمعناترین لایه شخصیت هرفرد"هسته روان شناختی" است.

شخصیت یک فرد با سه لایه مشخص نشان داده می‌شود. سطحی‌ترین آن "رفتار وابسته به نقش" فرد دراجتماع است. اما عمیق‌ترین و پرمعناترین لایه "هسته روان شناختی" است.



آمار بازديد


 

.


كلاس ويژه "روابط عمومي و رسانه" با حضور نمايندگان روابط عمومي هيات هاي ورزشي استان تهران

کلاس ویژه "روابط عمومی و رسانه" هیئت های ورزشی استان تهران با حضور دکتر احمدی معاون وزارت ورزش و جوانان و نژادفلاح مدیرکل و دکتر آقابیک معاون اداره کل برگزار شد.
دکتر نژاد فلاح در كلاس ويژه روابط عمومي و رسانه كه با حضور نمايندگان روابط عمومي هياتهاي ورزشي استان در دفتر انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی برگزار شد، گفت: خوشبختانه اكنون به مرحله اي رسيده ايم كه روابط عمومي هاي ورزشي به بلوغ اجتماعي و رسانه اي رسيده اند، ابزار و امكانات دارند، اما بايد بيشتر وقت بگذارند.




دكتر عبدالحميد احمدي معاون پژوهشي و تحقيقاتي وزارت ورزش و جوانان هم در مراسم افتتاح اين كلاس گفت:‌ افتخار بزرگي است كه جامعه ورزش بتواند در شادي مردم سهيم باشد و موجب خوشحالي آنها شود.
وي از نقش جامعه ورزش در تقويت همبستگي و اتحاد ملي گفت كه افتخار بزرگي است و ادامه داد: در اين بين، سهم آنهايي كه مي توانند با اطلاع رساني خودشان و با كار ارتباطي و رسانه اي،‌ اين نقش را پررنگ تر نمايند، سهم بزرگي است. در واقع بايد به سمتي برويم كه فضاي ارتباطي و رسانه اي را براي انتشار خبرو موفقيت فراهم كنيم.
پیام نظر مدير روابط عمومي اداره كل ورزش و جوانان استان تهران نیز در بخش ديگري از مراسم افتتاحيه كلاس "روابط عمومی و رسانه" گفت: روابط عمومي های ورزشي در تهران، سهم زيادي درانعكاس اخبار ورزشي در سطح ملي دارند.
همچنین در این مراسم از دکتر احمدی، نژادفلاح و آقابیک در حضور مازیار ناظمی، جمشید سهرابی و محمد بایرام پور تقدیر به عمل آمد.
گفتنی است که مدرسان این کلاس دکتر احمدی رئیس انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی، دکتر قاسمی مدرس دانشگاه و روزنامه نگار و میثم زمان آبادی دبیرکل انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی بودند.

تاريخ  ارسال:سه شنبه 18 شهريور 1393 - 12:47

کد:10292-1403





پيوندهاي مرتبط



تازه هاي علمي


آگهي و تبليغات









نظرات و پيشنهادات



فرم خام ارزیابی



پوستر دوره هاي آموزشي


کليه حقوق خبری و تصويری متعلق به هيات پزشكي ورزشي استان تهران می باشد.