فارسی | English


 

به هیات پزشکی ورزشی استان تهران خوش آمدید            

   چهارشنبه 25 ارديبهشت 1403


رهبر معظم انقلاب 99 را سال "جهش تولید" نامگذاری کردند.








دوره های آموزشی


دوزه آموزشی آنلاین " باید ها ونبایدها ی مقابله با کرونا "برگزار گردید

کمیته آموزش هیات پزشکی ورزشی استان تهران این دوره آموزشی را به صورت رایگان برای عموم برگزار نمود


دوره آنلاین برخورد با اورژانس های پزشکی درمیادین ورزشی ۲

به گزارش کمیته آموزش هیات پزشکی ورزشی استان تهران دوره اول برخورد با اورژانس های پزشکی درمیادین ورزشی با استقبال ورزشکاران ومربیان برگزار گردید


باید ها ونبایدهای مقابله با کرونا

کمیته آموزش هیات پزشکی ورزشی استان تهران درنظر دارد دوره آنلاین باید ها ونباید ها ی مقابله با کرونا را در ۲۰ ام اردیبهشت ماه سال جاری ساعت ۱۶ الی ۳۰ /۱۷ رایگان برگزار نماید .



 آرشیو دوره های آموزشی


مطلب روز


شناخت ویروس کرونا

کرونا ویروس یک واحد ژنتیکی عفونی است


پرمعناترین لایه شخصیت هرفرد"هسته روان شناختی" است.

شخصیت یک فرد با سه لایه مشخص نشان داده می‌شود. سطحی‌ترین آن "رفتار وابسته به نقش" فرد دراجتماع است. اما عمیق‌ترین و پرمعناترین لایه "هسته روان شناختی" است.



آمار بازديد


 

.


در راستای تنوع در روش های مبارزه با دوپینگ انجام شد
کمک یک میلیون دلاری قطر به وادا و IOC

کمیته ملی المپیک قطر در راستای سیاست های آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ(وادا) و کمیته بین المللی المپیک(IOC) مبنی بر مبارزه جهانی با دوپینگ بودجه یک میلیون دلاری اختصاص داد.
به گزارش امور بین الملل فدراسیون پزشکی ورزشی، به نقل از فدراسیون پزشکی ورزشی، به دنبال تصمیم کمیته بین المللی المللی المپیک (IOC) مبنی بر اختصاص بودجه 10 میلیون دلاری برای تحقیق در زمینه نوآوری های مبارزه با دوپینگ و در شرایطی که پیشتر کره جنوبی، نیوزلند، ترکیه، چین، عربستان و آمریکا آمادگی خود را برای کمک به اجرای این پروژه اعلام کرده بودند، دولت قطر و کمیته ملی المپیک این کشور نیز بودجه یک میلیون دلاری در اختیار وادا و IOC قرار می دهند تا این پروژه به لحاظ مالی با چالش مواجه نشود.
سر کریک ریدای، رئیس وادا در این باره با تمجید از قطری ها برای سرمایه گزاری در ورزش پاک، تصریح کرد: قطر با این اقدام خود نشان داد که نسبت به ترویج ورزش عاری از دوپینگ و دفاع از ورزشکارانی که پاک به رقابت های ورزشی گام می گذارند، اهمیت بالایی قائل است بر این اساس لازم از شیخ تمیم بن حمد بن خلیفه آل ثانی امیر قطر، شیخ عبدالله بن ناصر بن خلیفه وزیر مشاور در امور کشور قطر و شیخ سعود بن عبدالرحمان الثانی دبیرکل کمیته ملی المپیک قطر برای این مهم قدردانی کنم.
در این رابطه شیخ سعود دبیرکل کمیته ملی قطر نیز اظهار کرد:خوشحالیم که در زمینه ورزش و مبارزه با دوپینگ یک کشور پیشرو هستم، ما کاملا به ارزش های اساسی ورزش و مبارزه با دوپینگ در جهت حفاظت از ورزش پاک پایبند هستیم و به این رویکرد افتخار می کنیم.
وی افزود: قطر کار جدی خود را برای انجام پروژه های تحقیقاتی ادامه خواهد داد و تحقیقات و آموزش ها در این راه در آزمایشگاه کنترل دوپینگ قطر اجرا خواهد شد، آزمایشگاهی که نخستین آزمایشگاه دوپینگ در خاورمیانه محسوب می شود.

تاريخ  ارسال:سه شنبه 4 آذر 1393 - 14:27

کد:10339-1403





پيوندهاي مرتبط



تازه هاي علمي


آگهي و تبليغات









نظرات و پيشنهادات



فرم خام ارزیابی



پوستر دوره هاي آموزشي


کليه حقوق خبری و تصويری متعلق به هيات پزشكي ورزشي استان تهران می باشد.