فارسی | English


 

به هیات پزشکی ورزشی استان تهران خوش آمدید            

   چهارشنبه 25 ارديبهشت 1403


رهبر معظم انقلاب 99 را سال "جهش تولید" نامگذاری کردند.








دوره های آموزشی


دوزه آموزشی آنلاین " باید ها ونبایدها ی مقابله با کرونا "برگزار گردید

کمیته آموزش هیات پزشکی ورزشی استان تهران این دوره آموزشی را به صورت رایگان برای عموم برگزار نمود


دوره آنلاین برخورد با اورژانس های پزشکی درمیادین ورزشی ۲

به گزارش کمیته آموزش هیات پزشکی ورزشی استان تهران دوره اول برخورد با اورژانس های پزشکی درمیادین ورزشی با استقبال ورزشکاران ومربیان برگزار گردید


باید ها ونبایدهای مقابله با کرونا

کمیته آموزش هیات پزشکی ورزشی استان تهران درنظر دارد دوره آنلاین باید ها ونباید ها ی مقابله با کرونا را در ۲۰ ام اردیبهشت ماه سال جاری ساعت ۱۶ الی ۳۰ /۱۷ رایگان برگزار نماید .



 آرشیو دوره های آموزشی


مطلب روز


شناخت ویروس کرونا

کرونا ویروس یک واحد ژنتیکی عفونی است


پرمعناترین لایه شخصیت هرفرد"هسته روان شناختی" است.

شخصیت یک فرد با سه لایه مشخص نشان داده می‌شود. سطحی‌ترین آن "رفتار وابسته به نقش" فرد دراجتماع است. اما عمیق‌ترین و پرمعناترین لایه "هسته روان شناختی" است.



آمار بازديد


 

.


تفاهم نامه وادا و یک شرکت دارویی
هومن: مبارزه با دوپینگ از نطفه انجام خواهد شد

آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ(وادا) با امضای تفاهم نامه همکاری با یک شرکت داروسازی آمریکایی در موضوع تبادل اطلاعات ، قصد دارد هرگونه امکان سوء استفاده ورزشکاران متخلف را در زمینه استفاده از مواد نیروزا به حداقل کاهش دهد.
به گزارش امور بین الملل فدراسیون پزشکی ورزشی، به نقل از فدراسیون پزشکی ورزشی، این تفاهم نامه همکاری میان وادا و شرکت دارویی (PFIZER) به صورت بلند مدت امضا شد و بر اساس آن مقرر شد این شرکت دارویی اطلاعات و ترکیبات داروهای خود را که ممکن است مورد سوء استفاده برخی ورزشکاران قرار گیرد ، در اختیار وادا قرار دهد و در مقابل وادا نیز فهرست داروهای ممنوعه خود را در اختیار این شرکت قرار دهد.
این تفاهم نامه که دربرگیرنده تمامی داروهای تولیدی این شرکت است در حقیقت در راستای استراتژی وادا مبنی بر همکاری با شرکت های دارویی در جهت حفظ حقوق ورزشکاران پاک امضا شد و بر اساس بخش هایی از آن ، داروهای در حال تولید توسط محققان این شرکت مورد بررسی قرار می گیرد. چگونگی تاثیر احتمالی این داروها در افزایش توان انسان بررسی شده و چنانچه هر نوع دارویی در خط تولید این شرکت یافت شد که دارای خصوصیات افزایش دهنده عملکرد انسان باشد، به وادا اعلام خواهد شد.
در این باره دیوید هومن ، دبیرکل وادا تصریح کرد: این استراتژی وادا در تعامل با شرکت های دارویی است تا مواد دارویی مورد توجه مصرف کنندگان شناسایی شود.به طور طبیعی این مهم سرعت مبارزه با دوپینگ را افزایش خواهد داد و به واقع هر دو طرف هم شرکت دارویی و هم وادا برنده این تعامل خواهند بود چرا که عملا مبارزه با دوپینگ از نطفه آن آغاز می شود.
همچنین پیتر هونیگ نایب رئیس شرکت دارویی پی فیزر ، گفت: ما به شدت و جدیت تمام ، تنها به دنبال استفاده از داروهای تولیدی برای اهداف بهداشتی و قانونی هستیم و خوشحالیم که به دنبال امضاء این تفاهم نامه بخش دیگری از فعالیت خود را توسعه می دهیم و به سهم خود در راه مبارزه با دوپینگ ورزشکاران گام بر می داریم.

تاريخ  ارسال:دوشنبه 17 آذر 1393 - 09:20

کد:10345-1403





پيوندهاي مرتبط



تازه هاي علمي


آگهي و تبليغات









نظرات و پيشنهادات



فرم خام ارزیابی



پوستر دوره هاي آموزشي


کليه حقوق خبری و تصويری متعلق به هيات پزشكي ورزشي استان تهران می باشد.