فارسی | English


 

به هیات پزشکی ورزشی استان تهران خوش آمدید            

   چهارشنبه 25 ارديبهشت 1403


رهبر معظم انقلاب 99 را سال "جهش تولید" نامگذاری کردند.








دوره های آموزشی


دوزه آموزشی آنلاین " باید ها ونبایدها ی مقابله با کرونا "برگزار گردید

کمیته آموزش هیات پزشکی ورزشی استان تهران این دوره آموزشی را به صورت رایگان برای عموم برگزار نمود


دوره آنلاین برخورد با اورژانس های پزشکی درمیادین ورزشی ۲

به گزارش کمیته آموزش هیات پزشکی ورزشی استان تهران دوره اول برخورد با اورژانس های پزشکی درمیادین ورزشی با استقبال ورزشکاران ومربیان برگزار گردید


باید ها ونبایدهای مقابله با کرونا

کمیته آموزش هیات پزشکی ورزشی استان تهران درنظر دارد دوره آنلاین باید ها ونباید ها ی مقابله با کرونا را در ۲۰ ام اردیبهشت ماه سال جاری ساعت ۱۶ الی ۳۰ /۱۷ رایگان برگزار نماید .



 آرشیو دوره های آموزشی


مطلب روز


شناخت ویروس کرونا

کرونا ویروس یک واحد ژنتیکی عفونی است


پرمعناترین لایه شخصیت هرفرد"هسته روان شناختی" است.

شخصیت یک فرد با سه لایه مشخص نشان داده می‌شود. سطحی‌ترین آن "رفتار وابسته به نقش" فرد دراجتماع است. اما عمیق‌ترین و پرمعناترین لایه "هسته روان شناختی" است.



آمار بازديد


 

.


به دنبال امضاء تفاهم نامه با وادا و نروژ
ترکیه برنامه جامع ضد دوپینگ اجرا می کند

کمیسیون مبارزه با دوپینگ ترکیه(ADC) ، سازمان مبارزه با دوپینگ نروژ و وادا یک تفاهم نامه سه ساله را امضا کردند.
به گزارش امور بین الملل فدراسیون پزشکی ورزشی، به نقل از فدراسیون پزشکی ورزشی، بر اساس این تفاهم نامه که در روزهای گذشته امضا شد سازمان مبارزه با دوپینگ نروژ راهنما و کمک کننده کمیسیون مبارزه با دوپینگ ترکیه در امر احداث و راه اندازی برنامه کاملا" موثر مبارزه با دوپینگ در انطباق با آیین نامه مبارزه با دوپینگ وادا خواهد بود.
رون آندرسون ،مسئول ویژه کمیسیون مبارزه با دوپینگ نروژ ، در این خصوص گفت: این بسیار لذت بخش است که کشورهای دیگر حمایتشان را با به اشتراک گذاری دانش و تجارب خود نشان می دهند. ما خو شحالیم و برای داشتن چنین فرصتی در جهت همکاری با ترکیه. بابت همکاری برای توسعه سازمان مبارزه با دوپینگ ترکیه ای و سیستم های ضد دوپینگش تشکر می کنیم .
راب کوهلر ریاست دپارتمان آموزش و جوانان و ارتباطات NADO و RADO افزود:نقش وادا در این روند متقاعد سازی سازمان مبارزه با دوپینگ ترکیه است تا اطمینان دهد که ترکیه درک و شناخت کاملی از استاندارهای بین المللی و آیین نامه مبارزه با دوپینگ جهان دارد و ما را در اجرایی ساختن این پروژه یاری خواهد رساند. در حقیقت وادا با قدرت، اجرایی شدن این مشارکت برای توسعه و افزایش ظرفیت های مبارزه با دوپینگ در کشورها و مناطق جهانی که نیازمند یاری مستقیم از سوی وادا هستند را پیگیری خواهد کرد.
وی ادامه داد:سازمان مبارزه با دوپینگ نروژ باید تجارب و اطلاعات خود را با دیگر سازمان های مبارزه با دوپینگ ملی در مناطق مختلف جهان ارائه دهدترکیه کشوری با تاریخچه ورزشی غنی است بنابراین ما به دنبال این هستیم تا سهم خود را در این همکاری سه ساله به بهترین نحو انجام دهیم.
نکات مهم در این تفاهم نامه شامل راه اندازی یک سازمان ملی ضد دو پینگ در ترکیه ، توسعه قوانین ملی و مقررات لازم و افزایش و اجرای برنامه ضد دوپینگ که شامل آزمایش و نمونه گیری ، معافیت های مصرف درمانی ، تحقیق و بررسی، مدیریت نتایج و فعالیت های آموزشی و اطلاعات است.
دبیرکل کمیسیون مبارزه با دوپینگ ترکیه پرفسورRustu Guner در این جریان تصریح کرد:ما بسیار خوشحالیم که در این راه از حمایت و پشتیبانی وادا و سازمان مبارزه با دوپینگ نروژ برخورداریم تا بتوانیم استراتژیهای دوپینگمان را بهبود بخشیم و اطمینان دهیم که موفقیت سازمان دوپینگ در ترکیه با استانداردهای بین المللی و مشارکت برای حفظ ورزشکاران پاک منطقه است.
او تصریح کرد:ما مایلیم و البته در دستور کار خود هم داریم که از تلاشهای ضد دوپینگ کشورهای دیگر هم در منطقه خودمان در مراحل بعدی این پروژه حمایت کنیم.
سازمان ضد دوپینگ نروژ از سال 2003 سازمان مسئول برای فعالیت های ضد دوپینگ در نروژ است و تجارب ضد دوپینگ فراوانی هم در سطح ملی و هم در سطح بین المللی بدست آورده است.

تاريخ  ارسال:شنبه 5 ارديبهشت 1394 - 11:39

کد:10389-1403





پيوندهاي مرتبط



تازه هاي علمي


آگهي و تبليغات









نظرات و پيشنهادات



فرم خام ارزیابی



پوستر دوره هاي آموزشي


کليه حقوق خبری و تصويری متعلق به هيات پزشكي ورزشي استان تهران می باشد.