فارسی | English


 

به هیات پزشکی ورزشی استان تهران خوش آمدید            

   پنجشنبه 26 ارديبهشت 1403


رهبر معظم انقلاب 99 را سال "جهش تولید" نامگذاری کردند.








دوره های آموزشی


دوزه آموزشی آنلاین " باید ها ونبایدها ی مقابله با کرونا "برگزار گردید

کمیته آموزش هیات پزشکی ورزشی استان تهران این دوره آموزشی را به صورت رایگان برای عموم برگزار نمود


دوره آنلاین برخورد با اورژانس های پزشکی درمیادین ورزشی ۲

به گزارش کمیته آموزش هیات پزشکی ورزشی استان تهران دوره اول برخورد با اورژانس های پزشکی درمیادین ورزشی با استقبال ورزشکاران ومربیان برگزار گردید


باید ها ونبایدهای مقابله با کرونا

کمیته آموزش هیات پزشکی ورزشی استان تهران درنظر دارد دوره آنلاین باید ها ونباید ها ی مقابله با کرونا را در ۲۰ ام اردیبهشت ماه سال جاری ساعت ۱۶ الی ۳۰ /۱۷ رایگان برگزار نماید .



 آرشیو دوره های آموزشی


مطلب روز


شناخت ویروس کرونا

کرونا ویروس یک واحد ژنتیکی عفونی است


پرمعناترین لایه شخصیت هرفرد"هسته روان شناختی" است.

شخصیت یک فرد با سه لایه مشخص نشان داده می‌شود. سطحی‌ترین آن "رفتار وابسته به نقش" فرد دراجتماع است. اما عمیق‌ترین و پرمعناترین لایه "هسته روان شناختی" است.



آمار بازديد


 

.


دکتر تقی خانی در نشست هم اندیشی مدیران استانی
فدراسیون پزشکی با قدرت کارش را ادامه می دهد

سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی ،ضمن استماع دیدگاه روسای هیات های پزشکی ورزشی سراسر کشور از تشکیل کارگروه های تخصصی برای برنامه ریزی جامع و دقیق در زمینه های تخصصی فدراسیون به منظور ارتقاء درون سازمان و به روز شدن خدمات برون سازمانی این مجموعه خبر داد.
به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل فدراسیون پزشکی ورزشی، دکتر محمد تقی خانی در نشست هم اندیشی روسای هیات های پزشکی ورزشی سراسر کشور که با هدف بررسی دغدغه ها، چالش ها و برنامه های پیش روی فدراسیون برگزار شد، با اشاره به نقش و جایگاه همکاران استانی پزشکی ورزشی و همچنین سوابق خود در این عرصه بویژه در حوزه مبارزه با دوپینگ ، تصریح کرد: برگزاری این نشست نشات گرفته از رویکرد خرد جمعی اینجانب به عنوان مشاور وزیر و سرپرست فدراسیون است در حقیقت معتقدم شما همکاران گرامی می توانید بهترین راهکارها را برای توسعه همه جانبه فدراسیون پزشکی ورزشی ارائه دهید.
وی با بیان اینکه نقطه نظرات کارشناسی و دغدغه های روسای هیات های را یاداشت کرده است، افزود: خوشبختانه همان گونه که انتظار داشتم روسای هیات های ما به عنوان اعضای مجمع فدراسیون دغدغه های بحق و ایده های کارگشایی برای بهبود امور مجموعه دارند و قطعا تا زمانی که مسئولیت سرپرستی فدراسیون را برعهده دارم از این دیدگاه ها بهره برده و بازهم ترتیب برگزاری چنین نشست هایی را می دهیم چرا که هدف همه ما واحد بوده و آن چیزی جز ارتقاء مجموعه پزشکی ورزشی نیست.
دکتر تقی خانی از تشکیل کارگروه های تخصصی برای برطرف کردن دغدغه ها و چالش های موجود خبر داد و افزود: به محض جمع بندی این کارگروه ها و ارائه برنامه های لازم برای برون رفت از چالش های فدراسیون ، زمینه برگزاری مجمع انتخابات فدراسیون فراهم خواهد شد.
وی همچنین با اشاره به ضرورت سلامت ورزشکاران و آسیب هایی که از ناحیه مکمل ها متوجه سلامت ورزشکاران است از جمله برنامه های خود را توسعه آموزش و اطلاع رسانی در حوزه مبارزه با دوپینگ و به طور کلی آسیب های ورزشی دانست و خواستار اهتمام جدی در این رابطه شد.
دکتر تقی خانی تایکد کرد: به هیچ عنوان نباید کار مجموعه پزشکی ورزشی دچار اختلال شده و همه ما با قدرت و بدون توجه به زمان برگزاری انتخابات باید کارمان را پیش ببریم چراکه خدمت در نظام اسلامی هر لحظه آن عبادت بوده و باید قدر این فرصت را دانسته و با قدرت و قاطعیت کارمان را پیش ببریم و ضمن انجام مسئولیت کنونی فکر و ایده های خلاقانه نیی جهت توسعه خدمات فدراسیون را مد نظر داشته باشیم.

تاريخ  ارسال:دوشنبه 21 ارديبهشت 1394 - 11:13

کد:10399-1403





پيوندهاي مرتبط



تازه هاي علمي


آگهي و تبليغات









نظرات و پيشنهادات



فرم خام ارزیابی



پوستر دوره هاي آموزشي


کليه حقوق خبری و تصويری متعلق به هيات پزشكي ورزشي استان تهران می باشد.