فارسی | English


 

به هیات پزشکی ورزشی استان تهران خوش آمدید            

   چهارشنبه 25 ارديبهشت 1403


رهبر معظم انقلاب 99 را سال "جهش تولید" نامگذاری کردند.








دوره های آموزشی


دوزه آموزشی آنلاین " باید ها ونبایدها ی مقابله با کرونا "برگزار گردید

کمیته آموزش هیات پزشکی ورزشی استان تهران این دوره آموزشی را به صورت رایگان برای عموم برگزار نمود


دوره آنلاین برخورد با اورژانس های پزشکی درمیادین ورزشی ۲

به گزارش کمیته آموزش هیات پزشکی ورزشی استان تهران دوره اول برخورد با اورژانس های پزشکی درمیادین ورزشی با استقبال ورزشکاران ومربیان برگزار گردید


باید ها ونبایدهای مقابله با کرونا

کمیته آموزش هیات پزشکی ورزشی استان تهران درنظر دارد دوره آنلاین باید ها ونباید ها ی مقابله با کرونا را در ۲۰ ام اردیبهشت ماه سال جاری ساعت ۱۶ الی ۳۰ /۱۷ رایگان برگزار نماید .



 آرشیو دوره های آموزشی


مطلب روز


شناخت ویروس کرونا

کرونا ویروس یک واحد ژنتیکی عفونی است


پرمعناترین لایه شخصیت هرفرد"هسته روان شناختی" است.

شخصیت یک فرد با سه لایه مشخص نشان داده می‌شود. سطحی‌ترین آن "رفتار وابسته به نقش" فرد دراجتماع است. اما عمیق‌ترین و پرمعناترین لایه "هسته روان شناختی" است.



آمار بازديد


 

.


در حاشیه بازدید مشاور وزیر و مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران از ایرنا
گرشاسبی: به دنبال اتمام 120پروژه نیمه تمام ورزشی در استان تهران هستیم

هران - ایرنا- مشاور وزیر و مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران با اشاره به اینکه تهران و البرز فقیرترین استان ها از نظر میزان سرانه ورزشی به شمار می روند، گفت: سرانه ورزشی استان تهران تنها 42 سانتی متر مربع است.
حمیدرضا گرشاسبی روز شنبه در حاشیه بازدید از ایرنا در خصوص افزایش سرانه ورزشی استان تهران اظهارکرد: استان های دیگر با در نظر گرفتن مکان های ورزشی نظامی و امنیتی توانسته اند تا حدودی سرانه ورزشی خود را افزایش دهند.
وی با اشاره به اینکه سرانه ورزشی شهر تهران 34 تا 36 سانتی متر است، گفت: در مکاتباتی با ادارات نظامی و امنیتی داشته ایم درخواست داشته ایم تا آمار و مکان های ورزشی خود را در اختیار اداره کل ورزش و جوانان استان تهران قرار دهند.
گرشاسبی با بیان اینکه تهران با فقر زمین مواجه است، گفت: به دنبال آن هستیم تا 120پروژه نیمه تمام ورزشی را در سطح استان به اتمام برسانیم تا این مشکلات را حل کنیم.
مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران ادامه داد: پنج ورزشگاه پنج هزار نفری از پروژه های نیمه تمام ورزشی است که امیدواریم تا پایان سال به بهره برداری برسند.
گرشاسبی اضافه کرد: با تکمیل این پروژه ها 10 سانتی متر مربع به فضای ورزشی استان تهران افزوده می شود.
مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران با اشاره به اینکه در صدد هستیم زمین هایی را در اطراف تهران بگیریم تا سرانه ورزشی استان تهران را بالا ببریم اظهارکرد: در این بخش ظلم و جفای بسیاری به شهر تهران شده و تمامی زمین های محلات به لحاظ گران شدن و ارزش افزوده به برج و ساختمان های مسکونی تغییر کاربری دادند.




وی با اشاره به گسترش ورزش همگانی گفت: 10 درصد از فضای ورزشی همانند سال های گذشته صبح ها در اختیار علاقه مندان به ورزش قرار می گیرد .
مشاور وزیر و مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران افزود: شهرداری توانسته تعداد زمین چمن مصنوعی را در پارک ها ایجاد کند.
گرشاسبی در خصوص علمی ورزش کردن نیز خاطر نشان کرد: ورزش علم است و اگر علاقه مندان به صورت علمی به ورزش نپردازند معضلات و مشکلاتی را برای آنها به همراه خواهد داشت.

*افتتاح هفت زمین چمن مصنوعی تا شهریور ماه
گرشاسبی اضافه کرد: هفت زمین چمن مصنوعی در شهرستان های تهران در حال آماده سازی است.
وی ادامه داد: زمین های چمن مصنوعی در شهرستان های شهریار، ملارد، فیروزکوه، بهارستان و ورزشگاه بعثت تهران به بهره برداری می رسد.
گرشاسبی درباره اظهار نظر برخی از اعضای کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران که استفاده مکرر از زمین های چمن مصنوعی برای سلامتی مضر بوده و می تواند در دراز مدت منجر به بسیاری از بیماری ها از جمله ریوی و سرطان شود، گفت: در پیگیری های خود از سوی کارشناسان پزشکی این موضوع را احتمال می دهند، ولی با فعالیت ورزشی و ورود هوای پاک این عوارض از بین می رود.
وی گفت: به علت کمبود آب، راندمان اندک زمین های چمن در طول شبانه روز و نبود چاه های آب در نزدیکی زمین ها باعث شده تا از چمن مصنوعی استفاده کنیم.
*اختصاص یک سالن ورزشی برای بانوان ورزشکار تهرانی
مشاور وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اینکه در گذشته سالن های حجاب و بعثت در اختیار بانوان ورزشکار استان تهران بود، اظهارداشت: در صدد هستیم تا این سالن ها را دوباره در اختیار بانوان قرار دهیم.

تاريخ  ارسال:يكشنبه 17 خرداد 1394 - 11:34

کد:10418-1403





پيوندهاي مرتبط



تازه هاي علمي


آگهي و تبليغات









نظرات و پيشنهادات



فرم خام ارزیابی



پوستر دوره هاي آموزشي


کليه حقوق خبری و تصويری متعلق به هيات پزشكي ورزشي استان تهران می باشد.