فارسی | English


 

به هیات پزشکی ورزشی استان تهران خوش آمدید            

   چهارشنبه 25 ارديبهشت 1403


رهبر معظم انقلاب 99 را سال "جهش تولید" نامگذاری کردند.








دوره های آموزشی


دوزه آموزشی آنلاین " باید ها ونبایدها ی مقابله با کرونا "برگزار گردید

کمیته آموزش هیات پزشکی ورزشی استان تهران این دوره آموزشی را به صورت رایگان برای عموم برگزار نمود


دوره آنلاین برخورد با اورژانس های پزشکی درمیادین ورزشی ۲

به گزارش کمیته آموزش هیات پزشکی ورزشی استان تهران دوره اول برخورد با اورژانس های پزشکی درمیادین ورزشی با استقبال ورزشکاران ومربیان برگزار گردید


باید ها ونبایدهای مقابله با کرونا

کمیته آموزش هیات پزشکی ورزشی استان تهران درنظر دارد دوره آنلاین باید ها ونباید ها ی مقابله با کرونا را در ۲۰ ام اردیبهشت ماه سال جاری ساعت ۱۶ الی ۳۰ /۱۷ رایگان برگزار نماید .



 آرشیو دوره های آموزشی


مطلب روز


شناخت ویروس کرونا

کرونا ویروس یک واحد ژنتیکی عفونی است


پرمعناترین لایه شخصیت هرفرد"هسته روان شناختی" است.

شخصیت یک فرد با سه لایه مشخص نشان داده می‌شود. سطحی‌ترین آن "رفتار وابسته به نقش" فرد دراجتماع است. اما عمیق‌ترین و پرمعناترین لایه "هسته روان شناختی" است.



آمار بازديد


 

.


تقدیر گرشاسبی از تلاش یکساله هیئت پزشکی ورزشی استان تهران و کسب رتبه عالی در بخش سایت

مراسم تجلیل از هیئت های ورزشی استان تهران و تدوین برنامه های سال ۹۴ اداره کل ورزش و جوانان استان با حضور گرشاسبی مشاور وزیر و مدیرکل، مورخ ۱۸ خردادماه برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی هیئت پزشکی ورزشی استان تهران،در جریان این مراسم که شاملو معاون توسعه منابع و پشتیبانی، آقابیک معاون توسعه امور ورزش، سلیمی معاون امور فرهنگی و جوانان و روسا، دبیران و نواب رئیس هیئت های ورزشی استان تهران حضور داشتند، از تلاش یکساله هیئت پزشکی تقدیر شد و سایت این هیئت براساس ارزیابی روابط عمومی اداره کل در زمینه های بروزرسانی، کیفیت و طراحی سایت، عنوان رتبه عالی را کسب کرد.
حمیدرضا گرشاسبی در این مراسم گفت: ماده ۸۸ بلای جان ورزش شده و خودمان آن را درست کردیم و در جلسات هم اعلام کردیم که این قانون باید اصلاح شود.
وی ادامه داد: سالن را به هیات ها می دهند و تمامی هزینه ها بر عهده مسئولین است، ولی اجاره درآمد از سالن وجود ندارد. در جلسات که با بازرسی داشتیم درخواست کردیم شرایطی را بگذاریم که هیاتها در دریافت سالن ها موفق تر باشند.
گرشاسبی گفت: هیاتها کمک کنند تا مشکلات برطرف شوند. خیلی از افرادی که سالیان سال فضاهای ورزشی را در اختیار داشته اند از بوجود آمدن این شرایط ناراحت هستند.
وی با طرح این سئوال که چرا ۴۸ هیئت ورزشی استان تهران به اندازه یک هیات در بوشهر بودجه نگرفته اند، افزود: این ظلمی است که به ورزش تهران شده و متاسفانه این پولها به ادارات ورزشی در استان تزریق می شود، اما بنا داریم که نگذاریم حقی از ورزش استان تهران ضایع شود.
مشاور وزیر و مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران همچنین از بازرسی هیئت های ورزشی استان گفت و افزود: بازرسی ها هر ۶ ماه ۲ بار انجام می شود و به هیئت ها امتیاز داده خواهد شد. این امتیاز در جهت ارزیابی عملکرد هیئت ها لحاظ خواهدشد. البته بر وجود رکود و عدم بودجه و زحمات زیادی که می کشید، واقفیم، شما را درک می کنیم و درکنارتان هستیم.
آقابیک معاون توسعه امور ورزش اداره کل نیز با اشاره به این مهم که بار اصلی ورزش پایتخت در نیمی از کشور بر دوش هیئت های ورزشی استان تهران است، گفت: با همه کاستی هایی که وجود داشت توانستیم بازهم جایگاه نسبی را بدست بیاوریم.

به گفته وی رتبه بندی هیاتها مشخص است و رتبه اول تا رتبه آخر در دفتر توسعه ورزش قهرمانی موجود است و بنا داریم برنامه ها را چک کرده و کم و کاستی ها را اعلام نمائیم.
معاون توسعه امور ورزش ادامه داد: بحث دیگری که باید دنبال شود، برنامه ریزی فشرده برای کسب سهمیه المپیک است تا بتوانیم بیشترین سهمیه داشته باشیم و مشارکت حداکثری با دستگاه ورزش و کمیته ملی المپیک رقم بخورد. امیدوارم با تلاش شما در سال ۹۴ این مهم انجام می شود.
آقابیک گفت: هیات هایی که در رتبه بندی فدراسیون نتوانستند جایگاه خوبی را بدست بیاورند باید در سال ۹۴ با تلاش مضاعف این اتفاق را رقم بزنند و من بسیار امیدوار هستم که سال جاری، سال شکوفایی ورزش تهران بعد از چند دهه دوباره باشد و در ارزیابی کشوری، بگویند تهران کنار و وضعیت باقی استانها را بررسی کنند و آن روز، روز خوشحالی همه ما خواهد بود و باید این اتفاق در وزارت ورزش بیافتد.
وی در پایان از تلاش همه هیئت های ورزشی استان تهران در سال ۹۳ تقدیر کرد و ابراز امیدواری نمود در سال ۹۴ و در سایه مدیریت جدید ورزش، بتوانیم بهترین سال را برای ورزش کشور رقم بزنیم .
گفتنی است در این مراسم، گرشاسبی ضمن تاکید بر ضرورت توسعه و تقویت سایت های هیات های ورزشی استان تهران، آماری از وضعیت کیفی سایت ۴۹ هیات ورزشی پایتخت ارائه کرد و از ۶ هیات ورزشی بدنسازی و پرورش اندام، پزشکی ورزشی، جودو، شنا، کاراته و والیبال که براساس ارزیابی روابط عمومی اداره کل در زمینه های بروزرسانی، کیفیت و طراحی سایت عنوان رتبه عالی را کسب کردند، قدردانی نمود.

تاريخ  ارسال:چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 12:07

کد:10421-1403





پيوندهاي مرتبط



تازه هاي علمي


آگهي و تبليغات









نظرات و پيشنهادات



فرم خام ارزیابی



پوستر دوره هاي آموزشي


کليه حقوق خبری و تصويری متعلق به هيات پزشكي ورزشي استان تهران می باشد.