فارسی | English


 

به هیات پزشکی ورزشی استان تهران خوش آمدید            

   چهارشنبه 25 ارديبهشت 1403


رهبر معظم انقلاب 99 را سال "جهش تولید" نامگذاری کردند.








دوره های آموزشی


دوزه آموزشی آنلاین " باید ها ونبایدها ی مقابله با کرونا "برگزار گردید

کمیته آموزش هیات پزشکی ورزشی استان تهران این دوره آموزشی را به صورت رایگان برای عموم برگزار نمود


دوره آنلاین برخورد با اورژانس های پزشکی درمیادین ورزشی ۲

به گزارش کمیته آموزش هیات پزشکی ورزشی استان تهران دوره اول برخورد با اورژانس های پزشکی درمیادین ورزشی با استقبال ورزشکاران ومربیان برگزار گردید


باید ها ونبایدهای مقابله با کرونا

کمیته آموزش هیات پزشکی ورزشی استان تهران درنظر دارد دوره آنلاین باید ها ونباید ها ی مقابله با کرونا را در ۲۰ ام اردیبهشت ماه سال جاری ساعت ۱۶ الی ۳۰ /۱۷ رایگان برگزار نماید .



 آرشیو دوره های آموزشی


مطلب روز


شناخت ویروس کرونا

کرونا ویروس یک واحد ژنتیکی عفونی است


پرمعناترین لایه شخصیت هرفرد"هسته روان شناختی" است.

شخصیت یک فرد با سه لایه مشخص نشان داده می‌شود. سطحی‌ترین آن "رفتار وابسته به نقش" فرد دراجتماع است. اما عمیق‌ترین و پرمعناترین لایه "هسته روان شناختی" است.



آمار بازديد


 

.


امروز با حضور دکتر سعیدی، دکتر آقابیک و مسئولان هیأت پزشکی ورزشی برگزار شد
جلسه هماهنگی و توجیهی دستورالعمل‌های سال 94 پزشکان و پیراپزشکان استان تهران

کمیته مسابقات هیأت پزشکی ورزشی استان تهران، جلسه هماهنگی و توجیهی دستورالعمل‌های سال ۱۳۹۴ پزشکان و پیراپزشکان را برگزار کرد.
به گزارش روابط عمومی هیات پزشکی ورزشی استان تهران، این جلسه با حضور دکتر سعیدی دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی، دکتر حسن میرزا آقابیک معاون توسعه امور ورزش اداره کل، رحیمی‌فرد دبیر هیأت پزشکی ورزشی استان تهران و غضنفری مسئول کمیته مسابقات، امروز(شنبه) تشکیل شد.
در این مراسم رحیمی فرد دبیر هیأت ضمن خیرمقدم و قدردانی از پزشکان و پیراپزشکان، از آنها خواست مشکلات و اتفاقاتی را که در مسابقات پیش می‌آید، به صورت مکتوب به هیئت اطلاع دهند.
در جریان این مراسم دکتر سعیدی با اشاره به تلاش مجموعه کمیته پوشش مسابقات در سطح استان تهران گفت: کار همکاران ما در این بخش بسیار با اهمیت بوده و ما قدردان زحمات این عزیزان هستیم.
دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی افزود:بی تردید پوشش مسابقات گسترده ای که در سطح تهران برگزار می شود نیازمند عزم و دلسوزی همکاران مان و مدیریت دقیق بر آن است که خوشبختانه این مهم با درایت هیات پزشکی ورزشی استان تهران به خوبی انجام می شود.
وی با تاکید بر این مهم که همواره پیشگیری مقدم بر درمان است، افزود: کادر پوشش مسابقات ما با حضور در کلیه رقابت های ورزشی در وهله اول و در همان بدو وقوع حادثه ورزشی می تواند از بروز آسیب دیدگی جلوگیری کند و یا از شدت یافتن آن ممانعت نماید که در هر دو حالت سهم قابل توجهی در تامین سلامت ورزشکاران دارد.
دکتر سعیدی با اشاره به این موضوع که فدراسیون پزشکی ورزشی صاحب ساختار و شبکه گسترده و به هم پیوسته ای در سراسر کشور است، افزود: امروز در اقصی نقاط کشور و در هر شهر و شهرستانی چنانچه به همکاران ما در هیات های استانی و شهرستانی اطلاع داده شود، نسبت به پوشش پزشکی تمامی مسابقات اقدام خواهد شدو خوشحالیم که تا سرحد توان توانسته ایم وظایف خود را در جهت جلب رضایت ولی نعمتان پزشکی ورزشی یعنی جامعه ورزش بویژه ورزشکاران عزیز انجام دهیم.
دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی با تاکید بر اینکه فدراسیون تلاش خواهد کرد در تمامی زمینه ها خدمات بروزی را ارائه کند، خاطر نشان کرد: در بحث پوشش مسابقات قصد داریم ابتدا در مسابقات بین المللی و ملی مهمی که در سطح کشور برگزار می شود، در کنار سایر تجیهزات لازم، از دستگاه های الکترو شوک که مدتی است، وارد بازار شده، استفاده کنیم تا به این ترتیب از وقوع هر گونه حادثه دلخراش در محیط ورزش جلوگیری شود، البته در فاز دوم این طرح، استفاده از این دستگاه ها به تدریج در تمامی مسابقات صورت خواهد گرفت.
دکتر سعیدی همچنین بر لزوم برگزاری دوره های آموزشی مستمر و منظم برای کادر پوشش مسابقات تاکید کرد.
در این نشست حسن میرزا آقابیک تجهیز پوشش مناسب پزشکی (کاور، کیف و کفش ورزشی)، برگزاری دوره‌های تخصصی در خصوص پزشکی ورزشی با همکاری و نظارت فدراسیون پزشکی ورزشی، اعزام پزشکان و پیراپزشکان ویژه به دوره‌های بین‌المللی و مطلوب نمودن آیین نامه در خصوص حق‌الزحمه مناسب کادر پزشکی را مورد تاکید قرار داد.
معاون توسعه امور ورزش اداره کل گفت: انتظار می‌رود پرسنل کمیته مسابقات در مسابقات آتی که برگزار خواهد شد با پوشش مناسب حضور یابد.
همچنین در این مراسم غضنفری مسئول کمیته مسابقات گفت: امسال افراد خاصی به عنوان پرسنل برتر انتخاب نشدند، بلکه از نظر ما تمامی پزشکان و پیراپزشکان این هیأت شایسته قدردانی هستند.
همچنین در این نشست،زارع نماینده پزشکان و پیراپزشکان در کمیته مسابقات، مشکلات و مسائل پرسنل را مطرح نمود.
گفتنی است در جریان این جلسه، دکتر سعیدی و دکتر آقابیک، کاور جدید کمیته مسابقات هیأت پزشکی ورزشی استان تهران را به صورت نمادین برتن یکی از پیراپزشکان حاضر کردند.

تاريخ  ارسال:شنبه 23 خرداد 1394 - 15:09

کد:10422-1403





پيوندهاي مرتبط



تازه هاي علمي


آگهي و تبليغات









نظرات و پيشنهادات



فرم خام ارزیابی



پوستر دوره هاي آموزشي


کليه حقوق خبری و تصويری متعلق به هيات پزشكي ورزشي استان تهران می باشد.