فارسی | English


 

به هیات پزشکی ورزشی استان تهران خوش آمدید            

   چهارشنبه 25 ارديبهشت 1403


رهبر معظم انقلاب 99 را سال "جهش تولید" نامگذاری کردند.








دوره های آموزشی


دوزه آموزشی آنلاین " باید ها ونبایدها ی مقابله با کرونا "برگزار گردید

کمیته آموزش هیات پزشکی ورزشی استان تهران این دوره آموزشی را به صورت رایگان برای عموم برگزار نمود


دوره آنلاین برخورد با اورژانس های پزشکی درمیادین ورزشی ۲

به گزارش کمیته آموزش هیات پزشکی ورزشی استان تهران دوره اول برخورد با اورژانس های پزشکی درمیادین ورزشی با استقبال ورزشکاران ومربیان برگزار گردید


باید ها ونبایدهای مقابله با کرونا

کمیته آموزش هیات پزشکی ورزشی استان تهران درنظر دارد دوره آنلاین باید ها ونباید ها ی مقابله با کرونا را در ۲۰ ام اردیبهشت ماه سال جاری ساعت ۱۶ الی ۳۰ /۱۷ رایگان برگزار نماید .



 آرشیو دوره های آموزشی


مطلب روز


شناخت ویروس کرونا

کرونا ویروس یک واحد ژنتیکی عفونی است


پرمعناترین لایه شخصیت هرفرد"هسته روان شناختی" است.

شخصیت یک فرد با سه لایه مشخص نشان داده می‌شود. سطحی‌ترین آن "رفتار وابسته به نقش" فرد دراجتماع است. اما عمیق‌ترین و پرمعناترین لایه "هسته روان شناختی" است.



آمار بازديد


 

.


از سوی معاونت توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان تهران ابلاغ شد
دستورالعمل نحوه فعاليت اماكن ورزشي تابعه در ماه مبارك رمضان

معاونت توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان تهران، دستورالعمل نحوه فعاليت اماكن ورزشي در ماه مبارك رمضان را به كليه اماكن تابعه ابلاغ کرد.
در این دستورالعمل که جهت اطلاع روسای ادارات ورزش وجوانان شهرستان، حوزه و بخش مستقل و مديریت مجموعه ورزشي تختي، ابلاغ گردیده، از آنان خواسته شده که ترتيبي اتخاذ کنند تا نظارت كامل برحسن اجراي دستورالعمل صورت گیرد.
حسن میرزاآقابیک در تشریح این دستورالعمل، به ساعات كار اماكن ورزشي در ايام ماه مبارك رمضان اشاره کرد و گفت: فعاليت اماكن ورزشي تك رشته اي تا ساعت 24، مجموعه هاي چند رشته اي توپي تاساعت 30/2 بامداد، استخرها و رشته هاي ورزشي آبي از هنگام اذان مغرب و عشاء تا زمان سحر و سالن هاي ورزشي بيليارد تا ساعت 23خواهد بود.
وی با تاکید بر این مهم که برگزاري كليه مسابقات ورزشي قبل از اذان مغرب ممنوع است، افزود: فعاليت كليه اماكن ورزشي، استخرها، و ... در شب هاي قدر (19-21-23 ماه مبارك رمضان) ممنوع مي باشد.
معاون توسعه امور ورزش اداره کل ادامه داد: فعاليت استخرهاي فصلي و دائمي جهت مراجعه كنندگان زير سن تكليف با رعايت كليه موازين شرعي در ماه مبارك رمضان بلامانع خواهد بود و شایسته است در زمان برگزاري مسابقات ورزشي از پلاكاردهايي كه حاوي شعائر اسلامي و پيام هاي فرهنگي و اخلاقي است، استفاده شود.
به گفته وی، كليه مراجعه كنندگان به اماكن ورزشي موظفند از تظاهر به روزه خواري موكداً خودداري نمايند و فعاليت بوفه ها تا قبل از اذان مغرب ممنوع است.
آقابیک همچنین از مسئولين كليه اماكن ورزشي خواست که با توجه به زمان استراحت همسايگان، از ايجاد سر و صدا و مزاحمت و سلب آسايش توسط ورزشكاران جلوگيري نمايند.

تاريخ  ارسال:سه شنبه 26 خرداد 1394 - 08:43

کد:10427-1403





پيوندهاي مرتبط



تازه هاي علمي


آگهي و تبليغات









نظرات و پيشنهادات



فرم خام ارزیابی



پوستر دوره هاي آموزشي


کليه حقوق خبری و تصويری متعلق به هيات پزشكي ورزشي استان تهران می باشد.