فارسی | English


 

به هیات پزشکی ورزشی استان تهران خوش آمدید            

   چهارشنبه 25 ارديبهشت 1403


رهبر معظم انقلاب 99 را سال "جهش تولید" نامگذاری کردند.








دوره های آموزشی


دوزه آموزشی آنلاین " باید ها ونبایدها ی مقابله با کرونا "برگزار گردید

کمیته آموزش هیات پزشکی ورزشی استان تهران این دوره آموزشی را به صورت رایگان برای عموم برگزار نمود


دوره آنلاین برخورد با اورژانس های پزشکی درمیادین ورزشی ۲

به گزارش کمیته آموزش هیات پزشکی ورزشی استان تهران دوره اول برخورد با اورژانس های پزشکی درمیادین ورزشی با استقبال ورزشکاران ومربیان برگزار گردید


باید ها ونبایدهای مقابله با کرونا

کمیته آموزش هیات پزشکی ورزشی استان تهران درنظر دارد دوره آنلاین باید ها ونباید ها ی مقابله با کرونا را در ۲۰ ام اردیبهشت ماه سال جاری ساعت ۱۶ الی ۳۰ /۱۷ رایگان برگزار نماید .



 آرشیو دوره های آموزشی


مطلب روز


شناخت ویروس کرونا

کرونا ویروس یک واحد ژنتیکی عفونی است


پرمعناترین لایه شخصیت هرفرد"هسته روان شناختی" است.

شخصیت یک فرد با سه لایه مشخص نشان داده می‌شود. سطحی‌ترین آن "رفتار وابسته به نقش" فرد دراجتماع است. اما عمیق‌ترین و پرمعناترین لایه "هسته روان شناختی" است.



آمار بازديد


 

.


دکترگودرزی در حاشیه پنجاه و هشتمین جلسه ستاد ملی ساماندهی امور جوانان:
تشکیل مجمع خیرین اشتغال اقدامی ارزشمند برای ترغیب مردم به این حوزه است

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به پیش‌نویس طرح خیرین کارآفرین و ایجاد اشتغال جوانان، تشکیل این مجمع را اقدامی ارزشمند برای ترغیب مردم در راستای حل مشکلات مختلف جوانان عنوان کرد.
به گزارش روابط عمومی هیأت پزشکی ورزشی استان تهران، به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان،‌ دکتر محمود گودرزی در حاشیه پنجاه و هشتمین جلسه ستاد ملی ساماندهی امور جوانان،‌در جمع خبرنگاران حاضر شد و به سوالات آن ها پاسخ داد.
وی با بیان این که جلسات این ستاد با حضور معاونان ذیربط نهادهای مرتبط با امر جوانان که حدود 18 دستگاه را شامل می شود،‌ تشکیل می شوند، گفت: در این جلسات دستگاه‌های مرتبط، با وظایف خود آشنا می‌شوند و اعتباراتی که باید درخصوص امور جوانان لحاظ کنند نیز به آنان گوشزد می‌کنیم؛ خوشبختانه دستورات این ستاد به صورت جدی پیگیری می شود.
دکتر گودرزی از عدم حضور نماینده صدا و سیما در جلسات ستاد ملی ساماندهی گلایه کرد و افزود: این رسانه ملزم است برای غالب شدن گفتمان و نیازهای جوانان در این بین حضور جدی داشته باشد که متاسفانه جای آن خالی است.
وزیر ورزش و جوانان در ادامه با اشاره به مأموریت‌های متنوعی که نهادها در حوزه‌های مختلف امور جوانان دارند، تاکید کرد: به طور مثال در بحث ازدواج، اشتغال و ازدواج نهادهای مختلفی درگیر موضوع هستند و مسئولیت دارند، که وزارت ورزش و جوانان به عنوان هماهنگ کننده، امور مختلف را میان این دستگاه‌ها ساماندهی می‌کند.
دکتر گودرزی با اشاره به حضور استاندار استان سیستان و بلوچستان در پنجاه‌ وهشتمین جلسه این ستاد، گفت: بر حسب رسم یکی از استانداران کشور به همراه مدیر کل ورزش و جوانان استان مربوطه، موضع استان خود را در قبال جوانان ارائه می کنند و سایر دستگاه ها با معضلات آن ها نیز آشنا می شوند.
وی با بیان این که در این جلسه پیش‌نویس طرح خیرین کارآفرین و ایجاد اشتغال جوانان در دستور کار و مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت، افزود: بی‌تردید این اقدام کار ارزشمندی برای ترغیب مردم در راستای حل مشکلات مختلف جوانان خواهد بود.
وزیر ورزش و جوانان در عین حال خاطرنشان کرد: پیش از این ها تصور خیرین به حوزه مدرسه‌سازی و راهسازی معطوف بوده اما امروز ایجاد اشتغال و سایر مشکلات جوانان نیز به عنوان مسئله خیرین مطرح می شود. گزارش این طرح نسبتاً جامع بود که این ستاد شرایط را برای حضور این افراد فراهم خواهد کرد.
دکتر گودرزی در ادامه بررسی طرح آتیه جوانان را یکی دیگر از دستورجلسات پنجاه‌وهشتمین جلسه ستاد ملی ساماندهی امور جوانان عنوان کرد و افزود: این طرح بلند مدت در خصوص ایجاد کارت های اعتباری توسط بانک ها در راستای کمک به تولید داخل و رصد هزینه کرد جوانان در موارد مختلف است که نیاز به زمان طولانی برای اجرایی شدن دارد.
وی در پاسخ به سوالی مبنی بر سرانجام تفکیک بخش ورزش از جوانان،‌گفت: این طرح را به صورت لایحه تقدیم دولت کردیم که در حال حاضر قوه مجریه این تفکیک را به دلیل جوانی این وزارتخانه صلاح نمی داند.
وزیر ورزش و جوانان نقش رسانه ها را در معرفی مشکلات، معضلات و‌توانایی های جوانان به مردم موثر دانست و افزود: ورزش به دلیل جذابیت هایی که دارد بر بخش جوانان سایه افکنده است اما رسانه ها رمی توانند در این عرصه نقش بسیار موثری داشته باشند؛ باید تفکیک پرداختن به این دو حوزه در رسانه‌ها انجام شود تا بازخورد بهتری را شاهد باشیم.
دکتر گودرزی در ادامه در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه اعتباری بانکی در حجمی بالا به منظور وام خودرو در اختیار مردم قرار گرفته ولی وضعیت وام ازدواج جوانان مناسب نیست، گفت: البته طرح اعطای وام خودرو به منظور اشتغالزایی و رونق اقتصادی شکل گرفته است. حدود یک و نیم میلیون نفر در انتظار دریافت تسهیلات ازدواج هستند اما با توجه به بالا بودن میزان تقاضا برای این تسهیلات، باید محدودیت منابع مالی دولت را نیز در نظر بگیریم. هرچند وقت یک بار از مدیرعامل بانک مرکزی و وزارت اقتصاد و دارایی درخصوص وام‌های ازدواج سوال می‌کنیم ولی باید به این موضوع نیز توجه داشته باشیم که دولت در تامین منابع مالی با مشکلاتی مواجه است.

تاريخ  ارسال:چهارشنبه 27 آبان 1394 - 11:58

کد:10531-1403





پيوندهاي مرتبط



تازه هاي علمي


آگهي و تبليغات









نظرات و پيشنهادات



فرم خام ارزیابی



پوستر دوره هاي آموزشي


کليه حقوق خبری و تصويری متعلق به هيات پزشكي ورزشي استان تهران می باشد.