فارسی | English


 

به هیات پزشکی ورزشی استان تهران خوش آمدید            

   چهارشنبه 25 ارديبهشت 1403


رهبر معظم انقلاب 99 را سال "جهش تولید" نامگذاری کردند.








دوره های آموزشی


دوزه آموزشی آنلاین " باید ها ونبایدها ی مقابله با کرونا "برگزار گردید

کمیته آموزش هیات پزشکی ورزشی استان تهران این دوره آموزشی را به صورت رایگان برای عموم برگزار نمود


دوره آنلاین برخورد با اورژانس های پزشکی درمیادین ورزشی ۲

به گزارش کمیته آموزش هیات پزشکی ورزشی استان تهران دوره اول برخورد با اورژانس های پزشکی درمیادین ورزشی با استقبال ورزشکاران ومربیان برگزار گردید


باید ها ونبایدهای مقابله با کرونا

کمیته آموزش هیات پزشکی ورزشی استان تهران درنظر دارد دوره آنلاین باید ها ونباید ها ی مقابله با کرونا را در ۲۰ ام اردیبهشت ماه سال جاری ساعت ۱۶ الی ۳۰ /۱۷ رایگان برگزار نماید .



 آرشیو دوره های آموزشی


مطلب روز


شناخت ویروس کرونا

کرونا ویروس یک واحد ژنتیکی عفونی است


پرمعناترین لایه شخصیت هرفرد"هسته روان شناختی" است.

شخصیت یک فرد با سه لایه مشخص نشان داده می‌شود. سطحی‌ترین آن "رفتار وابسته به نقش" فرد دراجتماع است. اما عمیق‌ترین و پرمعناترین لایه "هسته روان شناختی" است.



آمار بازديد


 

.


وزیر ورزش و جوانان:
دو نامه رهبر معظم انقلاب را در اجلاس بین المللی دوستی جوانان ایران و جهان، عملیاتی می کنیم

شناخت راهبردی مقام معظم رهبری از تأثیر جوانان امروز، بر ساخت آینده مشترک منجر به تدوین و نگارش دو نامه مهم و مستقیم به جوانان کشورهای غربی گردیده است.
به گزارش روابط عمومی هیأت پزشکی ورزشی استان تهران، دکتر محمود گودرزی در گفت وگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان گفت: نامه رهبر معظم انقلاب اسلامی به جوانان اروپایی و آمریکایی از جهات مختلف حائز اهمیت و درخور توجه ویژه است و تلاش می کنیم در اجلاس بین المللی دوستی جوانان ایران و جهان دو نامه رهبر معظم انقلاب را عملیاتی کنیم
وزیر ورزش و جوانان درباره نامه رهبر معظم انقلاب اظهار داشت : پس از نامه بهمن ماه سال 1393 رهبر معظم انقلاب؛ به جوانان اروپا و آمریکای شمالی که به واسطه اقدامات تروریستی در فرانسه صورت گرفت و مخاطب قراردادن مستقیم جوانان سایر کشورها بر مبنای دیپلماسی جوانان، که منجر به اثرات و ایجاد جریانات متعدد فکری و تحریک حس حقیقت جویی در میان آنان برای تحقیق درخصوص علل هجمه برای هراس افکنی و نفرت پراکنی بی سابقه علیه اسلام و مسلمانان گردید؛ این بار معظم له مجدداً و بدون واسطه، عموم جوانان غربی را پس از حادثه اخیر تروریستی کور فرانسه خطاب قرار دادند؛ در این نامه رهبر معظم انقلاب از دردی مشترک سخن گفته اند و به عبارتی بر دغدغه هایی اشاره کردند که پیکر جهان امروز را زخمی کرده و هراس، ترس، نفرت و دشمنی را گسترش می دهد؛ تروریسم افراطی با ظاهر مذهبی بذری است که دشمنان نقاب زده انسانیت آن را به فرمایش رهبر معظم انقلاب در منطقه حساس خاورمیانه کاشته اند و درو بذرشان هم ترویج ناامنی در تمام جهان است؛ افراط گرایی با توجه خاص به منافع فردی موجب گردیده تا ادبیات اشتباه تروریسم خوب و بد ایجاد گردد در حالیکه خونریزی از هر انسان بر مبنای اسلام ناب غیرقابل بخشش می باشد.
دکتر گودرزی ادامه داد: توجه به گفت و گو، هم فکری، تعامل، رجوع به منابع اصلی، تغییر ذهنیت آلوده به تزویر، اصلاح اندیشه خشونت زا و در نهایت حرکت جوانان موثر برای شکافتن لایه های بیمار جامعه فکری برای زدودن گره ها و کینه ها با همدلی و ترمیم زخم عمیق تروریسم از مهمترین و کلیدی ترین بخش های دیگر نامه ایشان می باشد.
وزیر ورزش و جوانان در ادامه اعلام کرد: در همین راستا این وزارتخانه نیز پس از نامه اول رهبر معظم انقلاب اسلامی که خطاب به جوانان اروپا و آمریکای شمالی نگاشته شده بود پس از بررسی های دقیق کارشناسی برنامه برگزاری «نخستین اجلاس
بین المللی دوستی جوانان ایران و جهان (اجلاس جوانان تهران)» را طراحی نموده که با حضور شرکت وزراء و مسوولین ارشد حوزه جوانان همه کشورهای جهان به همراه جوانان فعال، پویا و اندیشمند آن کشورها در تهران برگزار خواهد شد. این اجلاس به منظور عملیاتی کردن نامه رهبر مقام معظم انقلاب و همچنین فراهم نمودن بستر مناسب گفت و گو به دور از تأثیرگذاری منفی رسانه های غربی و استفاده از منابع دست اول در روند اصلاح تصویر غلط ساخته شده توسط غرب از اسلام و ایران، خردادماه 1395 سال برگزار می گردد.
وی تأکید کرد: علاوه بر موارد مذکور در اجلاس بین المللی جوانان تهران با تأکید بر نگاه محلی ـ منطقه ای در حوزه فعالیت جوانان و به رسمیت شناختن فرهنگ بومی ـ محلی در تقابل با روند هجوم نرم و خاموش فرهنگی غرب و تحمیل فرهنگ غرب بر سایر ملت ها و کوچک شمردن فرهنگ های مستقل، برنامه های جدی جنبی مانند کارگاه های گفت و گوی دو و چند جانبه و ارائه تجربیات مشترک صورت خواهد گرفت.
دکتر گودرزی ابراز امیدواری نمود که با برگزاری این اجلاس بزرگ بین المللی که توسط حوزه جوانان این وزارتخانه و به منظور استفاده از ظرفیت عظیم دیپلماسی جوانان جهت کسب منافع ملی صورت می پذیرد، دو نامه رهبر معظم انقلاب با جدیت بیشتر و مشارکت موثر جوانان دنبال خواهد شد.

تاريخ  ارسال:سه شنبه 17 آذر 1394 - 11:19

کد:10543-1403





پيوندهاي مرتبط



تازه هاي علمي


آگهي و تبليغات









نظرات و پيشنهادات



فرم خام ارزیابی



پوستر دوره هاي آموزشي


کليه حقوق خبری و تصويری متعلق به هيات پزشكي ورزشي استان تهران می باشد.