فارسی | English


 

به هیات پزشکی ورزشی استان تهران خوش آمدید            

   چهارشنبه 25 ارديبهشت 1403


رهبر معظم انقلاب 99 را سال "جهش تولید" نامگذاری کردند.








دوره های آموزشی


دوزه آموزشی آنلاین " باید ها ونبایدها ی مقابله با کرونا "برگزار گردید

کمیته آموزش هیات پزشکی ورزشی استان تهران این دوره آموزشی را به صورت رایگان برای عموم برگزار نمود


دوره آنلاین برخورد با اورژانس های پزشکی درمیادین ورزشی ۲

به گزارش کمیته آموزش هیات پزشکی ورزشی استان تهران دوره اول برخورد با اورژانس های پزشکی درمیادین ورزشی با استقبال ورزشکاران ومربیان برگزار گردید


باید ها ونبایدهای مقابله با کرونا

کمیته آموزش هیات پزشکی ورزشی استان تهران درنظر دارد دوره آنلاین باید ها ونباید ها ی مقابله با کرونا را در ۲۰ ام اردیبهشت ماه سال جاری ساعت ۱۶ الی ۳۰ /۱۷ رایگان برگزار نماید .



 آرشیو دوره های آموزشی


مطلب روز


شناخت ویروس کرونا

کرونا ویروس یک واحد ژنتیکی عفونی است


پرمعناترین لایه شخصیت هرفرد"هسته روان شناختی" است.

شخصیت یک فرد با سه لایه مشخص نشان داده می‌شود. سطحی‌ترین آن "رفتار وابسته به نقش" فرد دراجتماع است. اما عمیق‌ترین و پرمعناترین لایه "هسته روان شناختی" است.



آمار بازديد


 

.


پنجمين نشست شوراي روابط عمومي حوزه ها و ادارات ورزش و جوانان استان تهران
ناظمي: نگاه دولت به روابط عمومي ها، نگاه تخصصي است

نگاه دولت تدبير و اميد و مديران دولت به روابط عمومي ها، نگاه تخصصي است و خوشحاليم كه روابط عمومي ها، امروز خيلي بهتر از گذشته شده اند.
رئيس مركز روابط عمومي و اطلاع رساني وزارت ورزش و جوانان در پنجمين نشست شوراي روابط عمومي حوزه ها و ادارات ورزش و جوانان استان تهران، كه امروز(شنبه) با حضور گرشاسبی مشاور وزیر و مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، مهدوي شاهرودي مشاور استاندار و مديركل روابط عمومي استانداري تهران، پيام نظر مشاور مديركل و مدير روابط عمومي اداره كل و مسئولان روابط عمومي حوزه ها و ادارات ورزش و جوانان استان تهران برگزار شد، با اعلام اين مطلب افزود: بحث مهم در موضوع روابط عمومي ها، رابطه اختيار و قدرت است. به روابط عمومي ها اختيار و قدرت لازم داده نمي شود، اما انتظارات وسيعي از آنها دارند،اين در حاليست كه مسئوليت روابط عمومي ها، سنگين، ‌وسيع و تمام ناشدني است.
مازيار ناظمي تاكيد كرد: روابط عمومي نگاه رسانه اي و مخاطب دارد که ‌كار سختي است. همه با ما كار دارند و هر اتفاقي هم مي افتد، روابط عمومي بخشي از آن را بايد متقبل شود، اما بايد بپذيريم كه روابط عمومي يعني مردم داري ‌و دولت هم روي آن تاكيد بسيار دارد.
وي از ضرورت رفتار با رسانه ها گفت كه آئین نامه آن از سوي دولت تهيه شده و به همه سازمان ها ابلاغ گرديده و ادامه داد: رسانه ها چرخه هاي مرتبط با مردم هستند و همه بايد براي اعتلاي نام جمهوري اسلامي تلاش نماييم، چرا كه اگر غير از اين باشد،صدمه مي بينيم. خوشبختانه وزارت ورزش و جوانان، تا امروز هيچ رسانه اي را به دادگاه نكشانده و محكوميت نگرفته، زيرا رفتار با رسانه ها بايد معقولانه و بر اساس همراهي و كمك به مردم باشد، البته تقابل با رسانه ها خيلي كمتر شده، ولي تمام نشده است.
ناظمي ضمن قدرداني از پيام نظر مشاور مدير كل و مدير روابط عمومي اداره كل كه همواره حركت هاي ماندگاري را در ورزش پايتخت باعث مي شود، از اعتماد گرشاسبي به روابط عمومي ها تقدير كرد و افزود: گرشاسبي مدير خوبي است كه يك روابط عمومي خوب دارد.روابط عمومي تواند يك مشاور خوب باشد. خوشبختانه شاخص هاي ارزيابي استان تهران، در حد بسيار بالاست و ان شاء الله عالي هم مي شود. متاسفانه ورزش تهران، خيلي در حقش ظلم شده، سرانه ورزشي كم و حواشي بسيار دارد،البته دكتر گودرزي نگاه وي‍ژه اي به استان تهران دارد، به همين دليل بهترين مدير خود را براي ساماندهي ورزش پايتخت برگزيد.
رئيس مركز روابط عمومي و اطلاع رساني وزارت ورزش و جوانان از استاندار تهران كه خود از خانواده ورزش است و از مهدوي شاهرودي مشاور ايشان كه همواره حامي ورزش پايتخت است، قدرداني كرد و گفت: خوشحالم كه همه آمده اند تا به ورزش استان تهران كمك كنند. در ادارات، حوزه ها و هيئت هاي ورزشي استان، فعاليت هاي خوبي انجام مي شود و مردم نيز لذتش را مي برند.اميدوارم هرچه سريعتر كلانشهري با 8 تا 12 ميليون نفر جمعيت، شاهد راه اندازي يك شبكه مستقل باشد كه در حال شكل گيري است و ورزش و جوانان پايتخت نيز از طريق شبكه تهران، سهمي در رسانه ملي پيدا كنند.

نظر: فعالیت روابط عمومي ورزش تهران با تمرکز ورزش کشور در پایتخت مشکل است
مشاور مدير كل و مدير روابط عمومي اداره كل ورزش و جوانان استان تهران نيز در اين نشست از اهميت فعاليت روابط عمومي ها به نقل از مقام معظم رهبري و رياست جمهوري گفت و تاكيد كرد: خوشبختانه شوراي روابط عمومي اداره كل با نگاهي كاملا تخصصي و با حضور مشاور وزير و مدير كل شكل گرفت و با همدلي و همراهي روابط عمومي استانداري تهران و حمايت روابط عمومي وزارت ورزش و جوانان در راستاي تعهد، اخلاق مداري، آموزش و پژوهش گام هاي ارزشمندي را برداشته است.
پيام نظر با اشاره به اين مهم كه ورزش پاك و معنوي با تاكيد گرشاسبي و در راستاي سياست هاي وزارت ورزش و جوانان در دستور كار قرار گرفته، افزود: با شعار "تدبير در تعالي ورزش تهران و اميد به تجلي ورزش كشور"، طي 6 ماهه اول، ‌5000 خبر در تهران توليد شده و در كنار فعال سازي اطاق فكر ورزش و جوانان در روابط عمومي اداره كل، برنامه هاي متعدد و همايش هاي بزرگي را برگزار كرده ايم و در كنار ميزباني نمايشگاه بين المللي، 17 كليپ و 19 برنامه رسانه اي را كه مهمترين آن ها نشست خبري با مدير كل و همفكري با سردبيران رسانه هاي گروهي و خصوصاً رسانه ملي بوده، ‌به مرحله اجرا در آورده ايم.
وي برگزاري مسابقات اميد ها را گامي مهم در جهت پويايي و ارتقاء جايگاه ورزش استان تهران دانست و از همراهي مدير كل، ‌حمايت استانداري تهران و وزارت ورزش در اجراي هرچه بهتر تمامي برنامه ها،‌قدرداني كرد و گفت: تا سه، چهار سال گذشته،‌معمولا همكاران روابط عمومي از نيروهاي اداري و دبيرخانه انتخاب مي شدند،‌اما امروز خوشحاليم كه بچه هاي روابط عمومي نيروهاي كاملا تخصصي هستند كه با تخصص عالي به كار خود ادامه مي دهند و قدرت و توان خود را در جريان مسابقات اميدهاي اينده ورزش پايتخت به خوبي به نمايش گذاشتند.
نظر گفت: در تهران، شرايط با ساير استان ها متفاوت است و ما بايد در بخش تبليغات و رسانه با وزارت ورزش و جوانان، كميته ملي المپيك، فدراسيون هاي ورزشي و شهرداري ها رقابت سختی داشته باشيم و اين، كار را مشكل مي كند. با اين حال، خوشحاليم كه طي 6 ماه گذشته، از نگاه كارشناسان وزارت ورزش و جوانان، امتيازهاي مناسبي در كشور به دست آورده ايم و اين ميسر نمي شد، مگر با حمايت مسئولان و البته تلاش همكاران خوبم در روابط عمومي حوزه ها، ادارات و هيئت هاي ورزشي استان تهران.
گفتني است در ادامه اين نشست، در بخش آموزش تخصصي، كلاسي به مدرسي مازيار ناظمي و با موضوع ارتباط مديران با رسانه ها برگزار شد و به حاضران در كلاس، ‌گواهينامه آموزشي اعطا گرديد.

تاريخ  ارسال:چهارشنبه 16 دي 1394 - 11:30

کد:10556-1403





پيوندهاي مرتبط



تازه هاي علمي


آگهي و تبليغات









نظرات و پيشنهادات



فرم خام ارزیابی



پوستر دوره هاي آموزشي


کليه حقوق خبری و تصويری متعلق به هيات پزشكي ورزشي استان تهران می باشد.