فارسی | English


 

به هیات پزشکی ورزشی استان تهران خوش آمدید            

   چهارشنبه 25 ارديبهشت 1403


رهبر معظم انقلاب 99 را سال "جهش تولید" نامگذاری کردند.








دوره های آموزشی


دوزه آموزشی آنلاین " باید ها ونبایدها ی مقابله با کرونا "برگزار گردید

کمیته آموزش هیات پزشکی ورزشی استان تهران این دوره آموزشی را به صورت رایگان برای عموم برگزار نمود


دوره آنلاین برخورد با اورژانس های پزشکی درمیادین ورزشی ۲

به گزارش کمیته آموزش هیات پزشکی ورزشی استان تهران دوره اول برخورد با اورژانس های پزشکی درمیادین ورزشی با استقبال ورزشکاران ومربیان برگزار گردید


باید ها ونبایدهای مقابله با کرونا

کمیته آموزش هیات پزشکی ورزشی استان تهران درنظر دارد دوره آنلاین باید ها ونباید ها ی مقابله با کرونا را در ۲۰ ام اردیبهشت ماه سال جاری ساعت ۱۶ الی ۳۰ /۱۷ رایگان برگزار نماید .



 آرشیو دوره های آموزشی


مطلب روز


شناخت ویروس کرونا

کرونا ویروس یک واحد ژنتیکی عفونی است


پرمعناترین لایه شخصیت هرفرد"هسته روان شناختی" است.

شخصیت یک فرد با سه لایه مشخص نشان داده می‌شود. سطحی‌ترین آن "رفتار وابسته به نقش" فرد دراجتماع است. اما عمیق‌ترین و پرمعناترین لایه "هسته روان شناختی" است.



آمار بازديد


 

.


در جريان پنجمين نشست شوراي روابط عمومي حوزه ها و ادارات ورزش و جوانان استان تهران
گرشاسبي: كار روابط عمومي ها، كاري دلي است و عشق مي طلبد

مشاور وزير و مديركل ورزش و جوانان استان تهران با تاكيد بر اين مهم كه روابط عمومي ها قلب تپنده، دست اجرا، چشم بينا و زبان گويا و پل ارتباطي ادارات و سازمان ها هستند، گفت:‌ كار شما، كار دلي است و عشق مي طلبد.
حميدرضا گرشاسبي كه در جريان پنجمين نشست شوراي روابط عمومي حوزه ها و ادارات ورزش و جوانان استان تهران سخن مي گفت، افزود: شما روابط عمومي ها، آيينه تمام نماي هر دستگاه هستيد و با ارتباط قوي و قلبي درون و برون سازماني، زمينه رشد، اميدواري، شادابي و شكوفايي را در همه عرصه ها به خصوص عرصه ورزش و جوانان و بويژه در موضوع فرهنگي، ايجاد و تقويت مي كنيد.
در اين نشست كه صبح امروز (شنبه) با حضور مازيار ناظمي رئيس مركز روابط عمومي و اطلاع رساني وزارت ورزش و جوانان، مهدوي شاهرودي مشاور استاندار و مديركل روابط عمومي استانداري تهران،‌ رهگذرمعاون روابط عمومي استانداري و ميهماناني از مركز روابط عمومي و اطلاع رساني وزارت ورزش و جوانان، ‌مسئولان روابط عمومي حوزه ها و ادارات و نمايندگان رسانه هاي گروهي در سالن آمفي تاتر اداره كل برگزار شد، مديركل ورزش و جوانان استان تهران تاكيد كرد: اعتقاد داريم كه روابط عمومي ها پل ارتباطي بين مخاطبين خاص و عام با نگرش هاي مختلف و اعتقادات گوناگون هستند و كار شما عشق مي طلبد، چرا كه با درج يك خبر نادرست و اشتباه، يك جنجال و حاشيه به سوي دستگاه و اداره مربوطه سرازير مي شود.
وي به ضرورت بروزرساني سايت هاي ادارات و حوزه هاي ورزش و جوانان و ارائه آمار فعاليت ها در سايت ها اشاره كرد و گفت: يك روابط عمومي اگر به حوزه مربوطه ناآشنا باشد و در جريان مسائل روز قرار نگيرد، نمي تواند همپاي برنامه ها و تلاش هاي اداره خود، حركت كند و آنوقت كار سخت مي شود. دكتر گودرزي در كنار تمامي مشغله هاي كاري، به طور ويژه سايت ها را رصد مي كنند و به اين كار علاقه خاصي دارند و شما بايد به سايت هاي خود توجه بيشتري داشته و كليه اخبار و فعاليت ها و خصوصا اخبار مهمي چون كسب سهميه المپيك و قهرماني ها و موفقيت ها را منعكس كنيد تا براي ساير جوانان و ورزشكاران ايجاد انگيزه نمائيد.
گرشاسبي ضمن قدرداني از روابط عمومي اداره كل و پيام نظر مدير روابط عمومي كه هميشه در برنامه هاي مختلف جلوتر از اداره كل حركت مي كند، از نگاه ويژه ناظمي به تهران به عنوان پايگاه، پيشاني و نمادورزش كشور تقدير كرد و از حمايت هاي ارزشمند مهدوي شاهرودي از ورزش استان تهران و علاقه استاندار تهران به شتاب گرفتن ورزش پايتخت در بحث هاي همگاني و قهرماني و فرهنگي و اخلاقي، قدرداني ويژه نمود.
مشاور وزير ورزش و جوانان، ضمن اشاره به فعاليت ها ي چندين ماهه گذشته اداره كل، ادامه داد: ‌در روزهاي آغازين فعاليتم در اداره كل و در جلسه با روساي ادارات و هيئت ها، از آنها خواستم كه با تدبير و اميد حركت كنند، زیرا بهانه هايي چون نبود بودجه را بر نمي تابيم و آنها بايد با توانمندي و استفاده از بخش خصوصي و اسپانسرها، ورزش تهران را به جلو حركت دهند، چرا كه از سايرين عقب هستيم.
وي از تغییر 7 رئيس اداره و 15 رئيس هيات ورزشي در راستاي حركت رو به جلو ورزش استان تهران خبر داد و گفت: نگاه مان در كار تخصصي است و به دنبال آن هستيم كه از حالت سياسي خارج شود، البته هنوز صددر صد به اهداف مان نرسيده ايم، اما با جديت آن را پيگيري مي كنيم.
گرشاسبي از بازگشت بيش از 500 ميليارد زمين، مكان و مجموعه ورزشي از دست رفته به اداره كل ورزش و جوانان استان تهران گفت و ادامه داد: خوشبختانه با قدرت جلوي سو استفاده هاي مالي را گرفته و ايستادگي كرده ايم و امكانات پس گرفته را به نام اداره كل سند زده ايم تا مجددا در اختيار مردم در بخش ورزش قرار گيرد كه كار ساده اي نبوده و سختي زيادی كشيده ايم.
به گفته گرشاسبي در 6 ماهه اول سالجاري، تهران از جايگاه اصلي خود فاصله گرفته بود، اما امروز 35 هيات ما از طرف فدراسيون ها به عنوان هيات برتر برگزيده شده اند كه هنوز هم براي ما رضايت بخش نيست و بايد بيشتر جلو برويم. مطمئنيم كه از همين مسابقات اميدها در آينده نزديك چهره هاي متعددي به تيم هاي ملي راه خواهند يافت و براي پايتخت و كشور افتخار آفرين خواهند شد.همانطور كه بعد از مسابقات اميدها، چهره هاي خوبي از ورزش استان تهران راهي اردوهاي تيم هاي ملي شدند.
مديركل ورزش و جوانان استان تهران از اهميت موضوع انتخابات خبرگان و به خصوص مجلس شوراي اسلامي گفت و افزود: روابط عمومي ها بايد هوشيار باشند كه منبع تبليغات افراد خاص نشوند. سياست دولت تدبير و اميد، عدالت و انصاف است و نبايد اموال بيت المال براي تبليغات افراد خاصي مورد سوء استفاده قرار گيرد كه كاملا خلاف است.

تاريخ  ارسال:چهارشنبه 16 دي 1394 - 11:46

کد:10557-1403





پيوندهاي مرتبط



تازه هاي علمي


آگهي و تبليغات









نظرات و پيشنهادات



فرم خام ارزیابی



پوستر دوره هاي آموزشي


کليه حقوق خبری و تصويری متعلق به هيات پزشكي ورزشي استان تهران می باشد.