فارسی | English


 

به هیات پزشکی ورزشی استان تهران خوش آمدید            

   سه شنبه 17 ارديبهشت 1403


رهبر معظم انقلاب 99 را سال "جهش تولید" نامگذاری کردند.








دوره های آموزشی


دوزه آموزشی آنلاین " باید ها ونبایدها ی مقابله با کرونا "برگزار گردید

کمیته آموزش هیات پزشکی ورزشی استان تهران این دوره آموزشی را به صورت رایگان برای عموم برگزار نمود


دوره آنلاین برخورد با اورژانس های پزشکی درمیادین ورزشی ۲

به گزارش کمیته آموزش هیات پزشکی ورزشی استان تهران دوره اول برخورد با اورژانس های پزشکی درمیادین ورزشی با استقبال ورزشکاران ومربیان برگزار گردید


باید ها ونبایدهای مقابله با کرونا

کمیته آموزش هیات پزشکی ورزشی استان تهران درنظر دارد دوره آنلاین باید ها ونباید ها ی مقابله با کرونا را در ۲۰ ام اردیبهشت ماه سال جاری ساعت ۱۶ الی ۳۰ /۱۷ رایگان برگزار نماید .



 آرشیو دوره های آموزشی


مطلب روز


شناخت ویروس کرونا

کرونا ویروس یک واحد ژنتیکی عفونی است


پرمعناترین لایه شخصیت هرفرد"هسته روان شناختی" است.

شخصیت یک فرد با سه لایه مشخص نشان داده می‌شود. سطحی‌ترین آن "رفتار وابسته به نقش" فرد دراجتماع است. اما عمیق‌ترین و پرمعناترین لایه "هسته روان شناختی" است.



آمار بازديد


 

.


دكتر سجادي معاون توسعه ورزش قهرماني و حرفه اي وزارت ورزش وجوانان:
ستاد2020 ورزش تهران بايد الگو شود و وزارت هم حمايت مي كند

معاون توسعه ورزش قهرماني و حرفه اي وزارت ورزش و جوانان ضمن پشتيباني از تشكيل ستاد 2020 ورزش تهران تاكيد كرد: اين اقدام بايد الگويي باشد براي ساير استان ها و ما هم از اين ايده، حمايت و پشتيباني مي كنيم.
به گزارش هیئت پزشکی ورزشی استان تهران، به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان استان تهران، دكتر سيد نصرالله سجادي ضمن حضور در اداره كل ورزش و جوانان استان تهران و بازديد از واحدهاي مختلف اين ا داره كل، در جلسه ستاد2020 ورزش تهران تاكيد كرد: تشكيل اين ستاد كار بسيار خوبي است كه شروع شده و تجربه نشان داده كه فرصت 2 تا 4 سال، زمان طولاني نيست، اما اقدام ارزشمندي است، چرا كه بازيهاي آسيايي2018 جاكارتا، اهميت زيادي دارد و در واقع بازيهاي آسيايي، يك حامي و پشتيبان براي المپيك 2020 است كه در قاره آسيا برگزار خواهد شد.
وي ادامه داد: ميزباني ژاپن در المپيك2020، اين فرصت را به تيم هاي آسيايي مي دهد تا سهيمه بيشتري براي بازيهاي المپيك كسب كنند، زيرا ژاپن به عنوان ميزبان، سهميه نمي خواهد.
دكتر سجادي از ضرورت توجه بيشتر به بازيهاي آسيايي2018 گفت و تاكيد كرد: چشم انداز ستاد بازيهاي المپيك2020 باشد، ولي مسير آن از بازيهاي آسيايي مي گذرد و اين بازيها، رقابت هاي2020 را تقويت مي كند و بازيهاي2018 يك آزمايش در اين مسير است. تعداد رشته ها را در بازيهاي آسيايي2018 بيشتر ببينيد، بويژه رشته هايي كه محدوديتي براي حضور در بازيهاي آسيايي ندارند، ضمن آنكه 5 رشته رزمي نيز اضافه شده است.
وي ضمن تاييد برنامه هاي ستاد2020 ورزش تهران از لزوم هماهنگي با فدراسيون ها گفت و افزود: همه بايد در يك مسير حركت كنيم و اگر با فدراسيون ها هماهنگ نباشيد، به مشكل برمي خوريد. نگاه به اين كار بايد ملي باشد و در اين ارتباط پايگاه هاي ورزش قهرماني از اهميت زيادي برخوردارند. وزارت ورزش هم به شكل ويژه كمك مي كند و براي استعداديابي، ابلاغ اعتبار هم كرده ايم.
دكتر سجادي گفت: همواره نگاه خاصي به تهران است و بايد الگو باشد، لذا اميدواريم اين موضوع تحرك هيات هاي وزشي را بيشتر كند. اميدوارم اين ستاد، نقطه آغاز باشد و كار رو به جلو پيش برود و همه بايد با شور و شوق اين كار رادنبال كنيم و نگاه مشترك به ستاد2020 داشته باشيم.
در جريان اين نشست كه با حضور گل محمدي، ميرزاآقابيك، شاملو، نظر، زرگر، سليمي، آزاد و رؤساي هيات هاي ورزشي كاراته، دووميداني، كشتي، واليبال، وزنه برداري، تكواندو و شمشيربازي برگزار شد، مديركل ورزش و جوانان استان تهران با اشاره به ستاد2020 ورزش تهران گفت: اين ستاد، يك طرح و ايده توسعه گراست، چرا كه ورزش تهران و هيئت هاي ورزشي را تشويق مي كند تا با برنامه به استقبال حضور موفقيت آميز در بازيهاي آسيايي2018 و المپيك2020 بروند.
وي با اشاره به اين مهم كه انتظار ما 30 درصد افزايش سهميه و تعداد مدال است، افزود در اين راستا، تقويت پايگاه قهرماني و تجهيز آن را در دستور كار قرار خواهيم داد.
در ادامه جلسه، معاون توسعه امور ورزش اداره كل گزارشي از چگونگي تشكيل ستاد و جلسات برگزار شده، ارائه داد و گفت: از پژوهشكده وزارت علوم خواسته ايم تا به لحاظ مطالعاتي به ما كمك كنند.
ميرزاآقابيك افزود: ستاد2020 ورزش تهران، متشكل از كميته برنامه ريزي و كارشناسان است كه بر فعاليت هياتها نظارت دارد و ضمن آسيب شناسي كار هيات ها، بر رشته هاي مدال آ‌ور، تمركز جدي خواهد داشت.

تاريخ  ارسال:شنبه 24 مهر 1395 - 14:48

کد:16660-1403





پيوندهاي مرتبط



تازه هاي علمي


آگهي و تبليغات









نظرات و پيشنهادات



فرم خام ارزیابی



پوستر دوره هاي آموزشي


کليه حقوق خبری و تصويری متعلق به هيات پزشكي ورزشي استان تهران می باشد.