فارسی | English


 

به هیات پزشکی ورزشی استان تهران خوش آمدید            

   دوشنبه 9 ارديبهشت 1403


رهبر معظم انقلاب 99 را سال "جهش تولید" نامگذاری کردند.








دوره های آموزشی


دوزه آموزشی آنلاین " باید ها ونبایدها ی مقابله با کرونا "برگزار گردید

کمیته آموزش هیات پزشکی ورزشی استان تهران این دوره آموزشی را به صورت رایگان برای عموم برگزار نمود


دوره آنلاین برخورد با اورژانس های پزشکی درمیادین ورزشی ۲

به گزارش کمیته آموزش هیات پزشکی ورزشی استان تهران دوره اول برخورد با اورژانس های پزشکی درمیادین ورزشی با استقبال ورزشکاران ومربیان برگزار گردید


باید ها ونبایدهای مقابله با کرونا

کمیته آموزش هیات پزشکی ورزشی استان تهران درنظر دارد دوره آنلاین باید ها ونباید ها ی مقابله با کرونا را در ۲۰ ام اردیبهشت ماه سال جاری ساعت ۱۶ الی ۳۰ /۱۷ رایگان برگزار نماید .



 آرشیو دوره های آموزشی


مطلب روز


شناخت ویروس کرونا

کرونا ویروس یک واحد ژنتیکی عفونی است


پرمعناترین لایه شخصیت هرفرد"هسته روان شناختی" است.

شخصیت یک فرد با سه لایه مشخص نشان داده می‌شود. سطحی‌ترین آن "رفتار وابسته به نقش" فرد دراجتماع است. اما عمیق‌ترین و پرمعناترین لایه "هسته روان شناختی" است.



آمار بازديد


 

.


در ديدار مديركل و معاونين با استاندار تهران
هاشمي: عملكرد اداره كل ورزش و جوانان استان تهران مورد توجه و قابل تقدير است

گزارش عملكرد 8 ماهه ورزش و جوانان استان تهران، مورد تقدير استاندار قرار گرفت.
به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران، در ديدار گل محمدي با سيد حسين هاشمي، استاندار تهران ضمن تاكيد بر توسعه فعاليت ها و تكميل پروژه هاي نيمه تمام، از برنامه ها و تقويت زيرساخت ها حمايت كرد.
جلسه صميمانه استاندار تهران با گل محمدي و معاونين اداره كل ورزش و جوانان استان تهران پيرامون ارائه گزارش عملكرد 8 ماهه و حمايت از برنامه هاي آتي در محل دفتر استاندار تهران برگزار شد. در اين جلسه ابتدا مدير كل ورزش و جوانان استان تهران با بيان اينكه تهران با ظرفيت بسيار بالا و پتانسيل خوب ورزشی همواره از لحاظ سرانه ورزش فقير بوده، گفت: يكي از سياست هاي اصل اداره كل تكميل پروژه ها و دستيابي به افزايش سرانه ورزش است كه مي تواند اثر مهمي در سلامت جامعه پايتخت كشور داشته باشد.
گل محمدي ضمن ارائه گزارش عملكرد 8 ماه سال95 و اعلام برنامه هاي آتي گفت: در این مدت، تعامل ورزش و جوانان استان تهران با همه دستگاه ها به ويژه فرمانداري ها و شهرداري ها در شهرستان ها در دستور كار قرار گرفت كه خوشبختانه در زمينه درون سازماني توانستيم از حمايت شركت توسعه و تجهیز براي تكميل پروژه هاي نيمه تمام استان استفاده كنيم و با نگاه ويژه به سرانه ورزش تهران، قدم هاي مؤثري در تكميل پروژه ها و افتتاح آن برداشته شد که جذب بيش از 30 ميليارد تومان از اعتبارات ملي نمونه اي از حمايت همه جانبه براي توسعه زيرساخت هاي استان تهران مي باشد.
در ادامه اين جلسه، استاندار تهران با اشاره به رصد فعاليت هاي ورزش و جوانان و دريافت گزارش هاي لازم در زمينه هاي مختلف گفت: خوشبختانه آرامش خوبي در اداره كل حاكم شده و بايد از فعاليت هاي انجام شده و تلاش هاي همه اركان اداره كل تشكر و قدرداني كنم.
سيد حسين هاشمي نگاه ويژه به كارشناسان و پيشكسوتان را در شهرستان ها و حوزه ها خواستار شد و افزود: سياست دولت تدبير و اميد، پررنگ شدن نقش مردم در فعاليت هاي اجتماعي است. بايد در اين زمينه دامنه فعاليتهايNGO ها و سمن هاي ورزش را بيشتر و رويكرد جديدي را به حوزه جوانان تزريق كرد. در همین ارتباط، جلسات منظم با فرمانداران و تقويت بخش جوانان بايد يكي ازاهداف مهم باشد.
استاندار تهران با توجه به گزارش هاي دريافتي درخصوص پست هاي بلاتصدي در اداره كل ورزش و جوانان استان تهران گفت: با درخواست اداره كل، شرايط تبديل وضعيت كارمندان واجدالشرايط را به پست هاي بلاتصدي فراهم خواهم كرد. بايد فرصت و انگيزه را براي كار بيشتر ايجاد كرد تا كارشناسان در جايگاه واقعي خود قرار گيرند.
وي با اشاره به موفقيت هاي اخير رشته هاي گروهي همچون واليبال در كشور، توجه به ورزش قهرماني را به عنوان يكي از ماموريت هاي اصلي اداره كل خواستار شد و گفت: در راستاي فعاليت ورزش آقايان، بخش بانوان نيز بايد با حمايت های بيشتر و فعاليت هاي قهرماني در تهران تقويت شود. البته نتايج تهران در بازيهاي المپيك انتظارات پايتخت را برآورده نكرد و بايد براي افزايش سهميه ها و مدال آوري در دور بعد يك ساختار منطقي و واقع گرايانه را ايجاد نمود.
استاندار تهران درخصوص فضاي ورزش تهران گفت: متاسفانه سرانه ورزش استان تهران به عنوان پايتخت كشور از متوسط كشور پائين تر است و بايد در اين زمينه شرايط حضور بخش خصوصي را فراهم كنيم و از مشاركت مردم نهايت بهره را ببريم. اين موضوع يكي از اهداف و سياستگذاري هاي اقتصاد مقاومتي است كه مركز ثقل آن نقش مردم خواهد بود. هنر مسئولان به ويژه در زمينه ورزش ايجاد راهكارها و فراهم كردن شرايط لازم براي جذب سرمايه گذاران همچون شهريار، ورامين، دماوند و ... خواهد بود. در اين راستا پيشنهاد مي كنم مجمع خيرين ورزش يار در اداره كل فعال و در راستاي منويات مقام معظم رهبري و سياست هاي اقتصاد مقاومتي قدم هاي مؤثري بردارد.
در اين جلسه شاملو معاون توسعه منابع، سرپرست معاون جوانان، سليمي مشاور مدير كل و رئيس گروه بانوان، شكيبا مهر مشاور مديركل و رئيس اداره فني و مهندسي و نظر مشاور مديركل و مدير روابط عمومي درخصوص عملكرد 8 ماهه به ارائه گزارش پرداختند.

تاريخ  ارسال:يكشنبه 14 آذر 1395 - 12:52

کد:23670-1403





پيوندهاي مرتبط



تازه هاي علمي


آگهي و تبليغات









نظرات و پيشنهادات



فرم خام ارزیابی



پوستر دوره هاي آموزشي


کليه حقوق خبری و تصويری متعلق به هيات پزشكي ورزشي استان تهران می باشد.