فارسی | English


 

به هیات پزشکی ورزشی استان تهران خوش آمدید            

   دوشنبه 9 ارديبهشت 1403


رهبر معظم انقلاب 99 را سال "جهش تولید" نامگذاری کردند.








دوره های آموزشی


دوزه آموزشی آنلاین " باید ها ونبایدها ی مقابله با کرونا "برگزار گردید

کمیته آموزش هیات پزشکی ورزشی استان تهران این دوره آموزشی را به صورت رایگان برای عموم برگزار نمود


دوره آنلاین برخورد با اورژانس های پزشکی درمیادین ورزشی ۲

به گزارش کمیته آموزش هیات پزشکی ورزشی استان تهران دوره اول برخورد با اورژانس های پزشکی درمیادین ورزشی با استقبال ورزشکاران ومربیان برگزار گردید


باید ها ونبایدهای مقابله با کرونا

کمیته آموزش هیات پزشکی ورزشی استان تهران درنظر دارد دوره آنلاین باید ها ونباید ها ی مقابله با کرونا را در ۲۰ ام اردیبهشت ماه سال جاری ساعت ۱۶ الی ۳۰ /۱۷ رایگان برگزار نماید .



 آرشیو دوره های آموزشی


مطلب روز


شناخت ویروس کرونا

کرونا ویروس یک واحد ژنتیکی عفونی است


پرمعناترین لایه شخصیت هرفرد"هسته روان شناختی" است.

شخصیت یک فرد با سه لایه مشخص نشان داده می‌شود. سطحی‌ترین آن "رفتار وابسته به نقش" فرد دراجتماع است. اما عمیق‌ترین و پرمعناترین لایه "هسته روان شناختی" است.



آمار بازديد


 

.


مجمع سالانه هیأت پزشکی ورزشی استان تهران برگزار شد

هیأت پزشکی ورزشی استان تهران مجمع سالانه خود را در مورخ 27 خردادماه سالجاری به ریاست دکتر پورکاظمی و با حضور امیرحسین پیروانی معاون توسعه امور ورزش و اکثریت اعضاء مجمع در محل سالن آمفی تئاتر اداره کل ورزش و جوانان استان تهران برگزار کرد.
به گزارش روابط عمومی هیأت پزشکی ورزشی استان تهران، در این مجمع دکتر ثابتی رئیس هیأت پزشکی ورزشی استان تهران گزارش عملکرد و فعالیت های این هیأت در سال 90 را ارائه نمود . ایشان با اشاره به اینکه هدف این هیأت ارتقاء سطح ورزش استان تهران از طریق ارائه خدمات پزشکی ورزشی می باشد به این نکته اشاره نمودند که هیأت پزشکی ورزشی استان تهران در حال حاضر دارای کمیته هایی مطابق با تشکیلات فدراسیون پزشکی بوده و در سال 90 جهت ارائه خدمات درمانی در کل استان تهران با مراکز درمانی قرارداد همکاری منعقد نموده که به موجب این قرارداد ورزشکاران می توانند با مراجعه به این مراکز با تعرفه فدراسیون پزشکی از خدمات آنها بهره مند شوند.
دکتر ثابتی ادامه داد: به دنبال برگزاری دوره صد ساعته پزشک تیم در سال 89 توسط این هیأت، کتاب درسنامه پزشک تیم تهیه و تدوین شد و این کتاب که با حمایت های فدراسیون پزشکی به چاپ رسید با استقبال بسیار خوبی در شهرستانها روبرو شده حتی در بعضی از دانشگاهها به عنوان کتاب مرجع توسط اساتید معرفی شده است. ایشان در ادامه به پوشش بیش از 13 هزار ساعت مسابقه در استان تهران اشاره نمود و افزود با تصویب آئین نامه مسابقات در فدراسیون پزشکی ورزشی انتظار می روند روند پوشش مسابقات ورزشی با کیفیت بیشتری در سالجاری صورت پذیرد.وی ضمن تقدیر از عملکرد کمیته های خدمات درمانی و روابط عمومی عملکرد تمامی کمیته ها را تشریح نمودند.
در پایان این مراسم فدراسیون پزشکی ورزشی با تقدیم لوح تقدیر از مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران و معاون توسعه امور ورزش تقدیر بعمل آوردند همچنین با تقدیم لوحی از حمایت های دکتر پورکاظمی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی تشکر و قدردانی شد.

تاريخ  ارسال:شنبه 4 شهريور 1391 - 11:10

کد:9902-1403





پيوندهاي مرتبط



تازه هاي علمي


آگهي و تبليغات









نظرات و پيشنهادات



فرم خام ارزیابی



پوستر دوره هاي آموزشي


کليه حقوق خبری و تصويری متعلق به هيات پزشكي ورزشي استان تهران می باشد.